معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

مسجد، مدرسه و خانواده، سه محور اصلی تبلیغ دینی

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد:مساله قم به صورتی است که اگر در آن برنامه و کار فرهنگی و تبلیغی موفق انجام شود در سایر نقاط کشور نیز موثر خواهد بود و دیده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بلاغ؛ اولین نشست کمیته برنامه ریزی عملیات فرهنگی استان قم با حضور حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و نمایندگان قطب ها در محل سالن جلسات معاونت برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه گفت: مساله قم به صورتی است که اگر در آن برنامه و کاری موفق انجام شود در سایر نقاط کشور نیز موثر خواهد بود و دیده خواهد شد.

وی افزود: اکنون در قم ما شاهد تغییرات محسوس و فزاینده در جهت کاهش عفت ورزی هستیم و در نقطه مقابل به خاطر تکثر عوامل دخیل در مسأله فرهنگ متولی ویژه ای نمی تواند به صورتی جامع ورود نماید.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در خصوص فعالیت در مباحث فرهنگی شهر قم اظهار داشت: با هماهنگی سایر نهادها و ذیل قرارگاه 19 دی حرکت هایی شروع شده که دفتر تبلیغات اسلامی در کنار سایرین به عنوان نهادی که مورد خطاب رهبر معظم انقلاب بوده است در قبال این تغییرات احساس مسئولیت می کند؛ لذا برنامه خودمان را با تاکید بر محوریت «مسجد، مدرسه و خانواده» شروع کرده ایم و با استفاده از ظرفیت گروه های تبلیغی فعال درون محلات، کار را پیش برده ایم. 

حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد به ظرفیت های مختلف در مکان های گوناگون جهت اجرای برنامه های فرهنگی تبلیغی اشاره کرد و گفت: ظرفیت فوق العاده دیگر ظرفیت آموزش و پرورش و دانشگاه است که برای آن برنامه ریزی ویژه و اعتبار خاص قائل شدیم. سال گذشته نزدیک به 100 مدرسه از طرف دفتر تبلیغات اسلامی در قم تحت پوشش قرار گرفت.

شایان ذکر است در ابتدای این جلسه حجت الاسلام شریعتمداری دبیر کمیته برنامه ریزی عملیاتی قرارگاه فرهنگی قم مطالبی را در خصوص شهر قم در دو حوزه عفاف و حجاب و سیمای شهری بیان نمود.

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.