حجت الاسلام و المسلمین راستگو:

اخلاص و ایمان عامل موفقیت در فعالیت های تبلیغی

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام و المسلمین راستگو: ایمان و اخلاص از عوامل مهم در فعالیت های تبلیغی می باشد که مبلغان و فعالان در این عرصه باید به آن توجه بسیار نمایند تا خداوند متعال آنان را در این زمینه موفق بدارد.

به گزارش خبرنگار بلاغ، جلسه انجمن کودک و نوجوان با حضور حجت الاسلام و المسلمین راستگو پیشکسوت تبلیغ در عرصه کودک و نوجوان و حجت الاسلام حقیقت رییس اداره کودک و نوجوان مرکز آموزش های کاربردی و همچنین اعضای  فعال این انجمن در سالن جلسات معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار گردید.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام فرمانی دبیر این انجمن ضمن خیر مقدم به حاضرین در خصوص روند فعالیت های سال گذشته توضیحاتی ارائه کرد.

وی در ادامه افزود: انجمن تخصصی کودک و نوجوان در جهت پیشبرد اهداف خویش، 25 جلسه عمومی و 30جلسه تخصصی و همچنین 4 کارگروه با عناوین تولید و تأمین محتوا، مهارت افزایی، بستر سازی و فضای مجازی  را در این انجمن تشکیل داده است.

در ادامه حجت الاسلام راستگو پیشکسوت در عرصه تبلیغ کودک و نوجوان، فعالیت در این زمینه را فعالیتی مهم و حساس دانست و گفت: از مهمترین مسأله های تبلیغی، مسأله تبلیغ برای مخاطب کودک و نوجوان است که نیاز به مهارت های خاص خود را دارد و مبلغانی که در این زمینه، دوره مهارت های تخصصی را نگذرانده اند به هیچ وجه نباید ورود کنند.

وی در ادامه مطالب خود اظهار داشت: استفاده از تجربه دیگران و همچنین انتقال تجربه ها در این زمینه می تواند فعالیت در این عرصه را موفق تر و نیل به اهداف این انجمن را سریع تر کند. انجمن مربوطه با استفاده از تجربیات فعالان در این عرصه می تواند وقت خود را در موضوعاتی قرار دهد که دیگران نپرداخته اند.

حجت الاسلام راستگو فعالیت در فضای مجازی را امری مهم و ضروری برشمرد و بیان داشت: در شرایط کنونی به دلیل شیوع ویروس کرونا این بستر فراهم شده، مبلغان و مراکز تبلیغی که در این عرصه فعالیت نمی کردند در این زمینه ورود کنند. البته این ورود باید با رعایت اصول و ضوابط خاص خودش همراه باشد. همانطور که فضای مجازی می تواند ما را در پیشبرد اهدافمان یاری نماید با ورود بدون علم و مهارت های آن می تواند ضررهای جبران ناپذیری نیز دربر داشته باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: ایمان و اخلاص از عوامل مهم در فعالیت های تبلیغی می باشد که مبلغان و فعالان در این عرصه باید به آن توجه بسیار نمایند تا خداوند متعال آنان را در این زمینه موفق بدارد.

گفتنی است در پایان جلسه حجت الاسلام حقیقت رییس اداره کودک و نوجوان مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در خصوص پیگیری مسائل انجمن تخصصی کودک و نوجوان و همچنین تبلیغ در این عرصه مطالبی را بیان کرد.

گزارش تصویری

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.