در طی مراسمی صورت گرفت؛

رونمایی از کتاب خاطرات یک روحانی از خط مقدم مبارزه با کرونا

تاریخ انتشار:
مراسم رونمایی از کتاب «کد 99» حاوی خاطرات یکی از مبلغان هنرمند دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه، در بیمارستان شهید بهشتی قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بلاغ، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین محمد شیخ الاسلامی در مراسم رونمایی از کتاب «کد99» که در بیمارستان شهید بهشتی قم برگزار شد، ضمن تبریک میلاد پر برکت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) از زحمات حجت الاسلام والمسلمین بابامیری در نگارش این کتاب تقدیر کرد و اهمیت ادبیات، هنر و رسانه در شرایط بحران را مورد توجه قرار داد. 

وی با اشاره به حضور مبلغان دینی در کنار کادرپزشکی در خط مقدم مبارزه با کرونا ادامه داد: ما باید در شرایطی نظیر بحران کرونا از ابزار هنر و ادبیات بهره بگیریم، چرا که بهره گیری از این ابزار می تواند به کنترل عواطف و احساسات افراد در تنش ها کمک کند.
معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی به خاطره ای از کتاب کد 99 اشاره کرد و اظهار داشت: شلوغی شهرها همه ما را خسته کرده است و احساس می کنیم که باید به اصل خود و سادگی های گذشته برگردیم؛ این آرزوی ما است که به روستاها برگردیم و آنچه که می تواند ما را به سادگی های گذشته و آن کودکانه زیستن ها برگرداند ابزار هنر و ادبیات است.

وی ابراز داشت: امیدواریم این دست دورهمی ها برای فرهنگ سازی در عرصه کارهای جهادی در بحران ها اثر مثبتی داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ الاسلامی با بیان اینکه امروز باید کتاب هایی از قبیل کتاب «کد 99» بیشتر مورد نگارش قرار گیرد، عنوان کرد: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم آماده است تا از این دست آثار حمایت کند تا بتوانیم سبک نویی را در این عرصه شاهد باشیم.

 گفتنی است، در ابتدای این برنامه حجت الاسلام والمسلمین بابامیری، «نویسنده کتاب کد 99» با اشاره به خدمات کادر درمانی در ایام کرونا اظهار داشت: در طی دوره ای که کادر درمان با بحران کرونا درگیر بود، شاهد مجاهدت های شبانه روزی این عزیزان بوده و هستیم و بسیاری از شب ها می بینیم این عزیزان در تلاشند تا بیماران با کمبودی مواجه نشوند.

علیرضا کریمی مدیر مجموعه درمانی شهید بهشتی در ادامه این جلسه ضمن خیر مقدم به حضار یادآور شد: تلاش های بسیاری را کادر درمان در دوره کرونا متحمل شدند و عزیزانی را در این دوره از دست دادیم، اما در عین حال نتوانستیم به شایستگی از آن ها تقدیر کنیم.
لازم به ذکر است، کتاب کد 99 به همت معاونت فضای مجازی، هنرو رسانه دفتر تبلیغات اسلامی و توسط نشر شهید کاظمی منتشر شده است که حاوی خاطرات حجت الاسلام بابامیری از خط مقدم مبارزه با کرونا به قلم سید علی نقیب است.
 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.