به همت مرکز نوآوری و خلاقیت اشراق؛

سومین رویداد ایده پردازی کاریزمن با موضوع “کانال پایدار”

تاریخ انتشار:
مرکز نوآوری و خلاقیت اشراق و به میزبانی خانه فناوری های فرهنگی اصفهان در راستای مسأله محوری و به منظور تمرین و تجربه ایده ورزی سومین رویداد ایده پردازی کاریزمن با موضوع “کانال پایدار” را برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار بلاغ، مرکز نوآوری و خلاقیت اشراق و به میزبانی خانه فناوری های فرهنگی اصفهان در راستای مسأله محوری و به منظور تمرین و تجربه ایده ورزی سومین رویداد ایده پردازی کاریزمن با موضوع “کانال پایدار” را برگزار می کند.

شایان ذکر است رویداد ایده پردازی کاریزمن3 به منظور ایده ورزی و دریافت ایده با هدف تقویت، مرجعیت بخشی کانال، قوام کانال و شیوه­ های خلاقانه مدیریت کانال در پیام­رسان ها برگزار می شود. در این رویداد به صورت تخصصی ایده های مرتبط با کانال و کانال داری دریافت و داوری می شود و به ایده های مرتبط با پیج، گروه، سایت و . . . پرداخته نمی شود.

گفتنی است از مزایای شرکت در این رویداد می توان به؛ تمرین ایده‌ورزی و کسب تجربه، تقدیر از برترین‌ها (نفر اول: ۳ میلیون تومان، نفر دوم: ۲ میلیون تومان و نفر سوم: ۱ میلیون تومان و ۵نفر شایسته تقدیر هرکدام۵۰۰هزارتومان) و راهیابی‌ایده‌های استارت‌آپی به دهلیز خلاقیت مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق اشاره کرد.

لازم به دکر است این رویداد به صورت ملی و با حضور فعالان فرهنگی، طلاب و دانشجویان خانم و آقا از سراسر کشور خواهد بود.

علاقمندان به ایده پردازی در موضوع "بازی و اسباب بازی" میتوانند تا 16 اسفند ۱۳۹۹ در این رویداد ثبت نام نمایند و پس از دریافت فایل های صوتی با موضوع تبیین مسئله،ایده خود را در سامانه noavari.dte.ir ثبت نمایند.

تاریخ و جدول زمان بندی کاریزمن 3

ردیف عنوان تاریخ
1     مهلت ثبت نام     ۹۹/۱۲/۱۶
2     کارگاه آنلاین ایده ورزی     ۹۹/۱۲/۱۹
3     مهلت ثبت ایده     ۹۹/۱۲/۲۲
4     داوری  ۹۹/۱۲/۲۳
5     اعلام نتایج     ۹۹/۱۲/۲۶

 

khryzmn333-copy-1-1-768x470.jpg

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.