در مراسمی صورت گرفت؛

انتصاب مشاور و رئیس اداره همکاری ها و تعاملات

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام و المسلمین کمال طی حکمی به عنوان مشاور و رئیس اداره همکاری ها و تعاملات فرهنگی تبلیغی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی منصوب شد.

به گزارش خبرنگار بلاغ، در طی مراسمی آیین انتصاب مشاور و رئیس اداره همکاری ها و تعاملات معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در سالن رضوان صورت گرفت.

شایان ذکر است در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از زحمات فراوان حجت الاسلام و المسلمین سید حامد شریعتمداری سرپرست اداره همکاری ها و تعاملات تشکر و در حکمی حجت الاسلام و المسلمین کمال را به سمت مشاور و رئیس اداره همکاری ها و تعاملات معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی منصوب کرد.

متن حکم انتصاب حجت الاسلام و المسلمین کمال به سمت مشاور و رئیس اداره همکاری ها و تعاملات معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بدین شرح است؛

حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای یحیی کمال زیدعزه

سلام علیکم
با توجه به شایستگی های علمی، اجرایی و سوابق موفقتان، جنابعالی را که بحمدالله دارای تعهد و تجارب ارزنده هستید به سمت «مشاور و رئیس اداره همکاری ها و تعاملات فرهنگی تبلیغی» منصوب می نمایم.
انتظار است با طراحی و برنامه ریزی برای تدوین و اجرای «نظام جامع همکاری ها و تعاملات فرهنگی تبلیغی درون و برون سازمانی» با هدف ارتقای سطح و میزان همکاری ها و تقویت ارتباطات با نهادهای همسو، ساماندهی تعاملات، ارتباطات و تفاهمات موجود، شناسایی ظرفیت ها و امکانات درون و برون سازمانی با هماهنگی تمامی بخش های معاونت، برقراری ارتباط با گروه های مختلف فرهنگی و اجتماعی دستیابی به بیشترین میزان همسویی و همگرایی، به نحو مطلوبی محقق شود.
امید است با اتکال به الطاف خداوند منان و بهره گیری از ظرفیت های موجود در راستای انجام امور محول موفق باشید.

سعید روستاآزاد
معاون فرهنگی و تبلیغی

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.