مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

تهیه اطلس اجتماعی کشور طبق گزارش های مبلغان اعزامی

تاریخ انتشار:
مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: محورهای اطلس اجتماعی کشور بر اساس برخی شاخص های شورای عالی انقلاب فرهنگی تعیین شده اند.
تهیه اطلس اجتماعی کشور طبق گزارش های مبلغان اعزامی

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام سید حامد شریعتمداری مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در نشست خبری با موضوع برنامه های ماه مبارک رمضان گفت: طراحی اطلس اجتماعی کشور یکی از اقدامات راه اندازی شده از سوی دفتر تبلیغات اسلامی بوده است؛ تاکنون با ثبت اطلاعات بسیاری در ۵۴ نظام مسائل اصلی همچون مهاجرت از شهرها، مهاجرپذیری، مسائل مربوط به ادیان و فرق، اباهه گری و دوری از مناسک شرعی، اعتیاد، طلاق و فقر در مناطق مختلف کشور در حال آماده سازی است.

وی افزود: محورهای اطلس اجتماعی کشور بر اساس برخی شاخص های شورای عالی انقلاب فرهنگی تعیین شده اند.

حجت الاسلام شریعتمداری خاطرنشان کرد: در شهر قم با طرح ویژه کریمه اهل بیت در بیش از ۱۳ بوستان فعالیت های تبلیغی در طول ایام نوروز انجام گرفت و این فعالیت ها در ماه مبارک رمضان نیز ادامه خواهند یافت؛ توجه ویژه به بوستان ها به عنوان مکان هایی که مخاطبان زیادی در آن ها قابل دسترسی است می تواند به ارائه معارف دینی به توده مردم کمک کنند باشد.

مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: در رمضان امسال حدود ۲۳۰ نفر از اساتید مطرح و باتجربه حوزه های علمیه به تبلیغ اعزام می شوند؛ مبلغین دارای پرونده در دفتر تبلیغات اسلامی در رتبه های 0 تا 7 رتبه بندی شده اند که تعداد محدودی دارای رتبه ۷ هستند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.