به همت اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی؛

دومین رویداد تربیتی با عنوان «تربیت نوپرور» برگزار شد

تاریخ انتشار:
اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، دومین رویداد تربیتی را با عنوان «تربیت نوپرور» برگزار کرد.
دومین رویداد تربیتی با عنوان «تربیت نوپرور» برگزار شد

به گزارش خبرنگار بلاغ، به همت اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، دومین رویداد با عنوان" تربیت نوپرور"، با هدف ارتقاء توانمندی مبلغان متخصص و فعال در عرصه فعالیت های تربیت محور در حوزه دانش آموزی و برنامه سازی تربیتی در روزهای پنج شنبه و جمعه ۲۹ و۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ با حضور فعال مبلغان متخصص در حوزه تربیت دینی کودک و نوجوان و مبلغان طرح تربیت محور، تیم های پشتیبان و ارائه دهنده در مجتمع فرهنگی نور در قم برگزار گردید.
این رویداد با حضور فعال مبلغان متخصص در حوزه تربیت دینی کودک و نوجوان و با توجیه برنامه ها و تقسیم تیم ها جهت اجرای رویداد در سه محور «تدبر در پدیده‌های مجازی»، «تدبر در مخاطبین مجازی» و «نظارت بر حالات و محرک‌ها» آغاز گردید.
شایان ذکر است این رویداد برای مخاطب مقطع متوسطه اول طراحی شده و به دنبال رسیدن مربیان و مبلغان به دستاوردهای چون؛ "خودباوری"، "تفکرزایی" و "نقدپذیری" ترسیم شده است.

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.