حجت الاسلام و المسلمین صلح میرزایی بیان کرد:

هدف دشمن از تحریم و تحریف کناره گیری مردم از نظام اسلامی می باشد

تاریخ انتشار:
رئیس دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب اسلامی در قم بیان کرد: هدف اصلی دشمن در تحریم های ناجوانمرادنه و تحریف های رسانه ای او، کناره گیری مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.
هدف دشمن از تحریم و تحریف کناره گیری مردم از نظام اسلامی می باشد

به گزارش خبرنگار بلاغ، جلسه «عرصه های جهاد تبیین-راهکارهای عملیاتی» با حضور حجت الاسلام و المسلمین سیدحامد شریعتمداری مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و سرگروه های تبلیغی استان های گیلان، مازندران و گلستان در سالن رضوان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سعید صلح میرزایی استاد حوزه و دانشگاه در راستای تبیین راهکارهای عملیاتی جهاد تبیین با اشاره به اهمیت بالای این موضوع اظهار داشت: موضوع جهاد تبیین همانطور که از نام آن مشخص است یک نوع جهاد و یک کار سخت و پرتلاش بوده که نیازمند بررسی ابعاد مختلف و راهکارهای عملیاتی آن می باشد.

رئیس دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب اسلامی در قم اظهار داشت: هدف از تحریم های ظالمانه و تحریف های رسانه ای دشمن این است که مردم از نظام کناره گیری کنند تا ایران به یک کشوری بدون پشتوانه مردمی تبدیل گردد، در جامعه ای که مردم پشتیبان حکومت نباشند به بقای چنین حکومتی نباید امیدوار بود.

وی در ادامه گفت: در حوادث اخیر کشور اکراین در مقایسه با اشغال عراق توسط رژیم امریکا پیش بینی ها این بود که روسیه بتواند ظرف یک هفته بر اکراین تسلط یابد اما مردم اکراین در کنار حکومت آن کشور ایستادند و پیش بینی های مذکور تبدیل به واقعیت نشد. در مقابل عموم مردم عراق در زمان اشغال کشورشان توسط امریکا در کنار حکومت نبوده و شهرهای عراق در فاصله زمانی بسیار کوتاه سقوط و آن کشور در تسلط نیروهای امریکایی قرار گرفت.

حجت الاسلام صلح میرزایی بیانات رهبر انقلاب در چند سال اخیر نسبت به موضوع «جهاد تبیین» را چراغی روشن در تبیین این موضوع حساس دانست و بیان کرد: رهنمودهای رهبر انقلاب تاثیر بسزایی در روند و ایجاد گفتمان موضوع "جهاد تبیین" داشته است که اگر بیانات معظم له در سال های اخیر نمی بود، به این موضوع مهم در کشور پرداخته نمی شد.

وی ادامه داد: فرمان رهبر انقلاب اسلامی در خصوص جهاد تبیین، خون تازه ای در رگ های نهادهای انقلابی تزریق نمود که این نهادها با جدیت و تلاش در حال ایجاد بسترها و بررسی راهکارهای عملیاتی این موضوع مهم می باشند.

گزارش تصویری

3_28.jpg

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.