رئیس اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد:

درخواست اعزام مبلغ از سوی نهادهای کشور همزمان با نزدیک شدن به ماه محرم

تاریخ انتشار:
رئیس اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی در نشست خبری «برنامه های تبلیغی ماه محرم ۱۴۰۱» بیان کرد: همزمان با نزدیک شدن به ایام دهه اول محرم، آمار درخواست اعزام مبلغ از سوی نهاد و سازمان های مختلف کشور افزایش یافته است.
درخواست اعزام مبلغ از سوی نهادهای کشور همزمان با نزدیک شدن به ماه محرم

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام والمسلمین مهدی کریم زاد رئیس اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در نشست خبری صبح روز چهارشنبه ۲۹ تیرماه ۱۴۰۱که در سالن همایش های غدیر برگزار شد به تشریح برنامه های تبلیغی ماه محرم سال جاری پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین کریم زاد اظهار داشت: در شهر قم ۱۵۰ مبلغ با محوریت کودک و نوجوان در حال فعالیت های تبلیغی در ۵ بوستان و کانون های فرهنگی و هنری مساجد هستند و مبلغانی نیز از سوی دفتر تبلیغات اسلامی در حرم حضرت معصومه(س) مشغول به فعالیت تبلیغی می باشند.

وی در ادامه افزود: دعوت های مردمی بسیاری از طریق سازمان ها و نهادهای مختلف از جمله سازمان زندان ها، فرماندهی انتظامی و... برای اعزام مبلغ داشته ایم و هرچقدر به ماه محرم نزدیک می شویم درخواست های تبلیغی از سوی مردم افزایش می یابد.

رئیس اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: بیش بینی ما این است که از سوی دفتر تبلیغات اسلامی، فقط از شعبه قم 6 هزار مبلغ در قالب ۲۱۰ گروه تبلیغی اعزام شوند و اعزام ها هم به صورت فردی و هم به صورت گروهی خواهد بود.

حجت الاسلام کریم زاد اظهار داشت: بر اساس آسیب شناسی های صورت گرفته موضوعات مختلفی برای ارائه به مردم در نظر گرفته شده است، موضوعاتی همچون "زیست مومنانه" ، "جایگاه ایثار در خانواده" ،"مولفه های تقویت روحی و امید" ، "مواسات" و مباحثی در زمینه مهدویت از جمله موضوعاتی است که مبلغان در ایام ماه محرم به آن می پردازند.

وی در پایان با اشاره به فعالیت مبلغان در فضای مجازی گفت: مبلغان از طریق شناختی که از محل تبلیغی خود دارند و برای حفظ ارتباط مستمر خود با مخاطبان و عموم مردم محل تبلیغ خود، کانال های مجازی ایجاد کردند تا محتوای تبلیغی در آن قرار بدهند و ارتباط خود را با محل تبلیغ داشته باشند و عموما مبلغین از فضای مجازی غافل نبوده و در این فضا نیز به فعالیت های تبلیغی خود می پردازند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.