به همت اداره کل تبلیغ تخصصی؛

نخستین جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی پیامبر اعظم (ص) برگزار شد

تاریخ انتشار:
اداره کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با همکاری گروه تبلیغ تخصصی نام آوران و به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت، نخستین «جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی پیامبر اعظم (ص)» را برگزار کرد.
نخستین جشنواره فرهنگی،هنری و ورزشی پیامبر اعظم (ص) برگزار شد

به گزارش خبرنگار بلاغ، به همت اداره کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با همکاری گروه تبلیغ تخصصی ورزشی نام آوران و به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت، نخستین «جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی پیامبر اعظم (ص)» برگزار شد.

شایان ذکر است این جشنواره در تاریخ ۲۲ مهر ۱۴۰۱ در سالن جلسات رضوان و شهید سلیمانی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی توسط کمیته هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی با همکاری گروه تبلیغ تخصصی ورزشی نام آوران استان قم برگزار گردید.

گفتنی است جشنواره مذکور به منظور اختتامیه مسابقات که در دو بخش مجازی و حضوری و در پنج رشته «صوت»، «ترتیل قرآن»، «اذان»، «خوشنویسی» و «کتابخوانی» در دو رده پایین و بالای ۱۵ سال با شرکت ۱۵۰ کونگ فوکار صورت گرفت و در پایان این جشنواره از برگزیدگان در هر بخش تقدیر به عمل آمد.

لازم به ذکر است اولین دوره از مسابقات فرهنگی هنری کونگ فو استان قم با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان قم، انجمن ورزشی طلاب کشور، گروه تبلیغ تخصصی ورزشی نام آوران، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم و بسیج ورزشکاران استان قم با شکوه هر چه بیشتر برگزار شد.

نخستین جشنواره فرهنگی،هنری و ورزشی پیامبر اعظم (ص) برگزار شد

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.