واكاوی مسئله جواز اقناع اندیشه مخاطب در تبلیغ دینی ناظر به منابع فقهی
واكاوی مسئله جواز اقناع اندیشه مخاطب در تبلیغ دینی ناظر به منابع فقهی
نویسنده: حسین حاجی پور
نام نشریه: پژوهشنامه تربیت تبلیغی، بهار و تابستان 1395، شماره 11 و 12، ص 69
واكاوی مسئله جواز اقناع اندیشه مخاطب در تبلیغ دینی ناظر به منابع فقهی
نام نشریه: پژوهشنامه تربیت تبلیغی، بهار و تابستان 1395، شماره 11 و 12، ص 69
واكاوی مسئله جواز اقناع اندیشه مخاطب در تبلیغ دینی ناظر به منابع فقهی
پیوست | حجم |
---|---|
واكاوی مسئله جواز اقناع اندیشه مخاطب در تبلیغ دینی ناظر به منابع فقهی | 1.78 مگابایت |
افزودن دیدگاه جدید