قرآن، علم ارتباطات، تبلیغ و رسانه، بررسی کارکردهای شعار در قرآن
قرآن، علم ارتباطات، تبلیغ و رسانه، بررسی کارکردهای شعار در قرآن
نویسنده: محسن صمدانیان - زهرا فخاری
نام نشریه: كوثر، شماره 34، بهار 1389، ص 70
قرآن، علم ارتباطات، تبلیغ و رسانه، بررسی کارکردهای شعار در قرآن
نام نشریه: كوثر، شماره 34، بهار 1389، ص 70
قرآن، علم ارتباطات، تبلیغ و رسانه، بررسی کارکردهای شعار در قرآن
| پیوست | حجم |
|---|---|
| قرآن، علم ارتباطات، تبلیغ و رسانه، بررسی کارکردهای شعار در قرآن | 496.46 کیلوبایت |

افزودن دیدگاه جدید