در قالب یک نشست صمیمی برگزار گردید؛

دیدار کارکنان شعبه جنوب شرق با معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی

تاریخ انتشار:
نشست کارکنان شعبه جنوب شرق با حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در ساختمان این شعبه در ایرانشهر برگزار شد.
نشست کارکنان شعبه جنوب شرق کشور با معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی

به گزارش خبرنگار بلاغ، کارکنان شعبه جنوب شرق در قالب یک نشست صمیمی با حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد در ساختمان این شعبه در ایرانشهر دیدار کردند.

در این نشست صمیمی حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد به بیان نکته نظراتی نسبت به تعامل با همکاران و مباحث فرهنگی در منطقه پرداخت و بیان داشت: اگر مدیری نتواند با کارکنان خود تعامل داشته باشد نمی تواند با مجموعه های دیگر و جامعه تعامل برقرار کند.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه افزود: بحث ملاهای محلی و مبلغین بومی از اهمیت خاصی برخوردار بوده و باید یک نگاه متعادل نسبت به ملاهای محلی و مکتبی شعبه جنوب شرق داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: در ارزیابی ملاهای محلی از چند شاخص کلی باید استفاده گردد و در امر ارزیابی آنان سختگیری نشود.

حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد با اشاره به اهمیت موضوع «آموزش» اظهار داشت: در بحث آموزش مبلغین و دستگاه های دیگر مانند آموزش و پرورش و دانشگاه ها، می توانیم از سامانه آموزش های مجازی دفتر تبلیغات اسلامی استفاده کنیم که این امر بزودی با یک برنامه دقیق صورت خواهد پذیرفت.

گفتنی است در ابتدای این نشست نیز محمدعلی سلیمانی رئیس مرکز آموزش های کاربردی، نیز اعلام آمادگی خود را در بحث آموزش مجازی مبلغین حاضر در مدارس و دانشگاه ها و همچنین اساتید و دانشجویان اعلام نمود.

لازم به ذکر است در پایان این نشست، ریاست شعبه جنوب شرق و کارکنان این شعبه به بیان نکته نظرات خود پرداختند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.