به همت مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می گردد؛

دومین دوره تربیت مبلغ تخصصی «تربیت جنسی و زیست عفیفانه»

تاریخ انتشار:
مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با همکاری میز تخصصی عفاف، دومین دوره تربیت مبلغ تخصصی «تربیت جنسی و زیست عفیفانه» ویژه برادران را برگزار می کند.
دومین دوره تربیت مبلغ تخصصی «تربیت جنسی و زیست عفیفانه»

به گزارش خبرنگار بلاغ، مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با همکاری میز تخصصی عفاف، دومین دوره تربیت مبلغ تخصصی «تربیت جنسی و زیست عفیفانه» به همراه پودمان های آمادگی برای ازدواج، مهارت های همسر گزینی و همسرداری را جهت ارتقاء سطح آگاهی مبلغین و طلاب برادر، برگزار می کند.

از شرایط شرکت در این دوره می توان به «قبولی در مراحل گزینش»، «دارای سطح ۲ و بالاتر»، «تعهد به رعایت ضوابط دوره »، «سکونت در قم» و «تاهل» اشاره کرد.

گفتنی است «اعطای گواهی نامه معتبر» و «تشکیل پرونده تبلیغ تخصصی در دفتر تبلیغات اسلامی»، «اولویت در اعزام تخصصی در طول سال»، «پرداخت کمک هزینه در صورت کسب امتیاز لازم» و «اولویت جهت بکارگیری در طرح‌های پژوهشی و معرفی به مراکز همسو» از مزایای شرکت در این دوره می باشد.

دوره تربیت مبلغ تخصصی «تربیت جنسی و زیست عفیفانه» شامل دوره آموزشی 80ساعته، اردو 3 روزه و 20 ساعت دوره مطالعاتی می باشد.

علاقه مندان جهت ثبت نام می تواننداز تاریخ  20 تا تا 30 مهر ماه 1402 از طریق مراجعه تارنمای مرکز آموزش های کاربردی به نشانی el.balagh.ir اقدام کنند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.