نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان کرد:

رویکرد دفتر تبلیغات اسلامی در توانمندسازی مبلغان قابل تقدیر است

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام والمسلمین غفوری نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار داشت: رویکرد معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در توانمندسازی مبلغان و توجه به استقرار نیروهای کیفی و متخصص و همچنین بکارگیری آنان در فعالیت های تبلیغی در استان کرمانشاه قابل تقدیر می باشد.
رویکرد دفتر تبلیغات اسلامی در توانمندسازی مبلغان قابل تقدیر است

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با حجت الاسلام والمسلمین غفوری نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه دیدار و در خصوص بیان ظرفیت های مختلف دفتر تبلیغات اسلامی در عرصه های گوناگون گفتگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری در ابتدای مطالب خود ضمن تقدیر از فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی در زمینه توانمند سازی مبلغان، این نهاد انقلابی را دارای برکات فراوان در جامعه برشمرد و گفت: رویکرد معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در توانمندسازی مبلغان و توجه به استقرار نیروهای کیفی و متخصص و همچنین بکارگیری آنان در فعالیت های تبلیغی در استان کرمانشاه قابل تقدیر می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار داشت: تشکیل گروه های تبلیغی برادر و خواهر و حمایت از آنان، از جمله اقدامات مورد نیاز شهرستان های این استان می باشد. فضاهای گوناگون همچون دانشگاه و مدارس مستعد حضور مبلغان متخصص است که این امر، یک نیاز فوری بوده و اقدامات مورد نیاز در اجرای آن باید صورت پذیرد.

وی در ادامه با اشاره به ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری بیان کرد: برای فعالیت های تبلیغی در خصوص موضوع انتخابات پیش رو، ضروری است هم اکنون فعالیت های مورد نیاز انجام شود تا آثار آن در ایام انتخابات قابل مشاهده باشد.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری تصریح کرد: استان کرمانشاه با توجه به موقعیت جغرافیایی راهبردی که دارد می تواند استان های همجوار خود را پوشش دهد، اگر فعالیت های تخصصی در عرصه تبلیغ در این استان انجام شود به طور قطع استان های همسایه و همچنین اقلیم کردستان عراق نیز متاثراز این گونه فعالیت ها خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار داشت: تعداد 26 هزار معلم در سطح استان وجود دارد که برگزاری اردوهای مستمر به شهر مقدس قم و استفاده از ظرفیت های معنوی و تبلیغی می تواند نقش بسزایی در باورمندسازی آنان داشته باشد.

گفتنی است در ابتدای این جلسه ظرفیت های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در عرصه های گوناگون توسط حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی این نهاد بیان گردید.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.