حجت الاسلام و المسلمین سعید روستا آزاد:

آیت الله حائری شیرازی به لحاظ اخلاقی و تواضع در میان مردم شناخته شده بودند

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد: آخرین باری که به منزل ایشان رفتیم، آن بزرگوار تاکید داشتند که طلاب وارد عرصه های نوین تبلیغی شوند و از ظرفیت های فضای مجازی استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار بلاغ، نشست شورای برنامه ریزی مدیران معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی، پیش از ظهر برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام و المسلمین سعید روستا آزاد ضمن تسلیت درگذشت آیت الله حائری شیرازی عنوان داشت: ایشان به لحاظ اخلاقی، تواضع و محبوبیت در چهره های دانشگاهی و توده های مردم شناخته شده بودند و کم تر کسی داریم که این میزان محبوبیت را در میان مردم داشته باشد.

وی با اشاره به روایتی اظهار داشت: پیامبر اکرم(ص) در حدیثی می فرمایند:اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شیء، ایشان مصداق بارز این حدیث شریف هستند.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با بیان خاطره ای از مرحوم آیت الله حائری شیرازی افزود: آخرین باری که به منزل ایشان رفتیم، آن بزرگوار تاکید داشتند که طلاب وارد عرصه های نوین تبلیغی شوند و از ظرفیت های فضای مجازی استفاده کنند.

وی در پایان خاطر نشان شد: به تعبیر مقام معظم رهبری ایشان به حق عالم متفکری بودند و علو درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

 

دیدگاه‌ها

اسلامی نسب 11:13 - 1396/10/05

مطالب ارسالی بسیار عالی وجذاب است

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.