حجت الاسلام و المسلمین واعظی:

معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر در سال های اخیر رشد بسیار خوبی را داشته است

تاریخ انتشار:
خداوند متعال را شاکریم که مجموعه معاونت فرهنگی و تبلیغی در سال های اخیر رشد بسیار خوبی را داشته است و این موفقیت را حاصل تلاش های فراون حجت الاسلام و المسلمین روستا آزاد و کارکنان زحمتکش این مجموعه میدانیم.

به گزارش خبرنگار بلاغ، نشست شورای اداری معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی در سالن جلسات معاونت فرهنگی و تبلیغی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین واعظی ضمن تبریک ولادت با سعادت امام حسن عسکری (ع) عنوان داشت: خداوند متعال را شاکریم که مجموعه معاونت فرهنگی و تبلیغی در سال های اخیر رشد بسیار خوبی را داشته است و این موفقیت را حاصل تلاش های فراون حجت الاسلام و المسلمین روستا آزاد و کارکنان زحمتکش این مجموعه میدانیم.

وی گفت: باید گزارش کاملی از این فعالیت ها تهیه و منتشر شود تا طلاب و مبلغان و کسانی که اطلاعی ندارند از آن آگاه شوند.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی به موضوع اطلس فرهنگی اشاره کرد و افزود: پروژه اطلس فرهنگی نیازمند هزینه بالایی است ولی ما میتوانیم با استفاده از ظرفیت های موجود از جمله خود مبلغان آن را کامل کرد و باید در این زمینه پرسشنامه و نظرسنجی هایی تهیه شود و در اختیار مبلغان قراربگیرد.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی ضمن خیر مقدم خدمت ریاست دفتر تبلیغات اسلامی عنوان داشت: مجموعه دفتر تبلیغات توسط حضرت امام (ره) به این نام نامیده شده و ما متصدی اصلی امر تبلیغ هستیم.

وی افزود: دفتر تبلیغات اسلامی محدود به قم است ولی آثار و برکات آن در کل کشور جاری است که در حال حاضر قریب به 12 هزار مبلغ در مناسب های تبلیغی از مجموعه دفتر تبلیغات اعزام می شوند، که این آمار در سال 91 زیر 5هزار نفر بوده است.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به فعالیت های این معاونت عنوان داشت: در حال حاضر بیش 7 هزار نفر مبلغ نوین در اداره کل تبلیغ نوین ساماندهی و حمایت می شوند. همچنین قریب به 300 گروه تبلیغی فعال با حمایت دفتر تبلیغات در سراسر کشور در حال فعالیت اند.

گفتنی است در ادامه این نشست مدیران حاضر در جلسه به بیان گزارش و عملکرد زیر مجموعه های خود پرداختند.

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.