حجت الاسلام شهاب مرادی :

روحانیون مبلغ سنگ صبور مردم باشند

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام شهاب مرادی:باید با مردم صحبت کنید و سنگ صبور آن ها باشید که در این صورت بخشی از جنایات در کشور کم می شود و درصدی از پرونده های قوه قضایی کاهش می یابد ومرجعیت ما نیز تقویت می شود.
شهاب مرادی

به گزارش بلاغ به نقل از شفقنا، حجت الاسلام شهاب مرادی سرهنگ محمدی معاون آموزشی پلیس فتای کشور در نشست سالانه مبلغان فضای مجازی که به همت اداره کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین ۲۸ دی ماه در مرکز همایش های غدیر برگزار شد، اظهار داشت: این فضای مجازی که همه ما عضو آن هستیم اصلا مجازی نیست.

او با بیان اینکه ما باید در این فضا خود واقعیمان باشیم، گفت: نباید در این فضا جو گیر شد و باید به ترویج آرامش و مهربانی پرداخت.

این کارشناس فضای مجازی، عنوان کرد: شما روحانیون باید بدانید جامعه به شما نیاز دارد و سخن شما بر آنها تاثیر گذار است چرا که اگر شما برای خدا صحبت کنید قطعا به دل مردم می نشیند  و تأثیر گذار خواهد بود.

او با بیان اینکه مردم به موعظه های شما روحانیون و مبلغین دین نیاز دارند و حرف و سخن شما را می خرند، گفت: اگر ما به کارکردهای اصلی مان برسیم و توجه کنیم دیگر جایی برای عرفان های نوظهور نمی ماند.

حجت الاسلام مرادی، افزود: ما در کشور با مشکلات فراوان روبروهستیم که برخی از آنها در دست ما،ناجا، پلیس و قوه قضاییه نیست حتی در دیگر کشورها نیز چنین مشکلات وجود دارد.

او ادامه داد: باید با مردم صحبت کنید و سنگ صبور آن ها باشید که در این صورت بخشی از جنایات در کشور کم می شود و درصدی از پرونده های قوه قضایی کاهش می یابد ومرجعیت ما نیز تقویت می شود.

کارشناس خانواده، تصریح کرد: امروز بر اساس پژوهش هایی که صوت گرفته اعتماد مردم به پلیس خیلی بهتر شده است و مهم تر اینکه ما نباید دیگران را رقیب خودمان بدانیم بلکه باید کار خودمان را انجام داده و به کارکردهای خودمان عمل کنیم .

او با بیان اینکه مردم از هر قشری علاقمند گفتگو با شما روحانیون و مبلغین هستند، گفت: شما روحانیون با لباسی که بر تن دارید باید با مردم صحبت کنید و آن ها را هدایت نمایید.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.