حجت الاسلام والمسلمین حقیقت:

فعالیت‌های تربیتی کودک و نوجوان نیازمند افراد متخصص است

تاریخ انتشار:
دبیر نمایشگاه تخصصی تربیت دینی کودک و نوجوان گفت: متأسفانه امروزه در جامعه فعالیت در عرصه کودک و نوجوان توسط افراد متخصص انجام نمی‌شود که همین موضوع مهمترین دلیل عدم موفقیت در عرصه فعالیت‌های تربیت دینی کودک و نوجوان شده است.

به گزارش خبرنگار بلاغ به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین حسین حقیقت در مراسم اختتامیه نخستین نمایشگاه تخصصی تربیت دینی کودک و نوجوان با عنوان «شمیم ایمان» که به همت معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در سالن رضوان این معاونت برگزار شد، با اشاره به اینکه دنیای کودک بسیار شیرین و حساس است، اظهار کرد: نخستین نمایشگاه تربیت دینی با هدف شناسایی فعالان فرهنگی در حوزه تربیت دینی کودکان و هم‌افزایی بیشتر آن‌ها برگزار شد.
وی با بیان اینکه عرصه کودک و نوجوان سختی‌های بسیاری دارد، مطرح کرد: متاسفانه امروزه در جامعه فعالیت در عرصه کودک و نوجوان توسط افراد متخصص انجام نمی‌شود که همین موضوع مهمترین دلیل عدم موفقیت در عرصه فعالیت‌های تربیت دینی کودک و نوجوان شده است.
دبیر نمایشگاه تخصصی تربیت دینی کودک و نوجوان در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با دایر کردن دبیرخانه دائمی این نمایشگاه و برگزاری آن در استان‌های مختلف به نتایج مطلوب دست یابیم.

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.