جعفری تشریح کرد:

فعالیت های اداره کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین معاونت فرهنگی تبلیغی در زمینه کودک و نوجوان

تاریخ انتشار:
مدیرکل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین معاونت فرهنگی و تبلیغی گفت: فعالیت های این اداره کل در زمینه های کودک و نوجوان در سه عرصه رسانه های، مکتوب و فضای مجازی صورت می گیرد.
اباذر جعفری

به گزارش خبرنگار بلاغ به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، اباذر جعفری در گفت و گو با خبرنگار ما به فعالیت های اداره کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی پرداخت و اظهار داشت: با توجه به نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در تبلیغ دین و گستره زمینه ظهور و بروز مبلغان از طریق بهره گیری از فناوری و تکنولوژی های نوین در هر زمان و مکان و تعامل با مخاطبان و اقشار مختلف، اداره کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین در معاونت فرهنگی و تبلیغی تأسیس شد.
وی گفت: اطلاع رسانی و تعامل با مبلغان و اقشار مختلف جامعه در زمینه های فرهنگی تبلیغی از طریق آموزش، حمایت، پشتیبانی و انتقال تجارب از مأموریت های این اداره کل می باشد.
مدیرکل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین معاونت فرهنگی تبلیغی تصریح کرد: این اداره کل در زمینه تربیت دینی کودک و نوجوان، اقدام به حمایت از تولید نرم افزار و اپلیکیشن های اندرویدی و دسکتاپی با عناوینی همچون هشت بهشت، نغم ههای بهشتی، آفتاب گردان 1و 2، ماهک و... نموده است.
وی افزود: در زمینه ادبیات داستانی نسبت به حمایت از داستان ها با رویکرد تربیت دینی کودک و نوجوان اقدام نموده و در بخش هنرهای تجسمی نیز فعالیت هایی همچون کمیک استریپ داشته است.
جعفری اظهار داشت: در زمینه محصولات کمک آموزشی و سرگرمی، حمایت از ساخت کار دستی مفاهیم قرآنی و مجموعه اسلایدهای راه هدایت، فلش کارت های سه جلدی دانش آموزی، کتاب بازی فیزیکی جمعی با محتوای اسامی، جورچین آهن ربایی، و تولید نوشت افزارهای ایرانی  اسامی از جمله فعالیت های مورد حمایت این اداره کل بوده است.
وی به فعالیت های اداره کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین معاونت فرهنگی و تبلیغی در زمینه تولید کتاب گفت: در این زمینه نیز کتاب آموزش صرفه جویی، چهل حدیث، چهارده معصوم(ع)، چهارده کاردستی، از جمله فعالیت های مورد حمایت این اداره کل بوده است.
مدیرکل اطاع رسانی و تبلیغ نوین معاونت فرهنگی تبلیغی با بیان این که گروه های تبلیغی در اولویت حمایت از فعالیت های اداره کل تبلیغ نوین هستند، خاطرنشان کرد: محصولات تولید شده، گروه سنی پیش دبستانی تا کلاس هفتم را شامل می شود.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.