وحیدرضا ملکی:

توسعه فعالیت اداره تبلیغ مجازی در پیام رسان های ایرانی

تاریخ انتشار:
رییس اداره تبلیغ مجازی: با هدف حمایت و پشتیبانی از پیام رسان های داخلی و رفع انحصار از شبکه های غیر بومی از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری فعالیت مبلغان حوزوی در پیام رسانهای داخلی توسعه یافت.

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام ملکی رئیس اداره تبلیغ مجازی معاونت فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، از گسترش و توسعه فعالیت هدفمند طلاب در پیام رسان های داخلی خبر داد و با اشاره به حضور گسترده و تاثیر گذار مبلغان حوزوی در شبکه های پیام رسان گفت: شبکه های پیام رسان در بستر فضای مجازی کارکردی فراتر از یک وسیله ارتباطی پیدا کرده اند و دامنه تاثیرگذاری این رسانه ها به عرصه های کلان و مهم فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ....  کشیده شده است.
وی در خصوص این مسئله که تحوّلات شبکه های پیام رسان و اجتماعی می تواند فرصت ها ی گسترده و تهدیداتی جدی را بدنبال داشته باشد گفت: ضروری است ضمن استفاده از ظرفیت های فراوان ابزارهای نوین، با اتخاذ تدابیری از بروز آسیب ها و تهدیدات آن جلوگیری شود.
ملکی یکی از این تدابیر مهم را فراهم آوردن بسترهای سخت افزار و نرم افزاری بومی دانست و افزود: این مسئله بارها مورد تاکید مقام معظم رهبری«مد ظله» وسایر دلسوزان و آگاهان این عرصه بوده است.
رئیس اداره تبلیغ مجازی با اشاره به وفاق شکل گرفته در حمایت و استفاده از شبکه های پیام رسان داخلی تاکید کرد: باید از جوانان نخبه این مرز و بوم در راستای فراهم آوردن زمینه رشد و ارتقاء توانمندی های فناورانه آنان و فرهنگ سازی برای استفاده همگانی از دستاوردها داخلی با آرامش و اطمینان خاطر حمایت کرد.
وی افزود: اداره تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیّه قم و تمامی مبلّغان و گروه های تبلیغی فعّال در فضای مجازی، با کاربران و مخاطبان خود برای حضور در پیام رسان های داخلی همراهی کرده و ضمن تقویت و گسترش فعالیت تبلیغی خود در شکبه های پیام رسان داخلی و همراهی سایر مخاطبین خود در شبکه های پیام رسان خارجی از جمله تلگرام تا انتقال همگانی، به حمایت از این اقدام ملّی می نماید.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.