به همت اداره کل امور تبلیغی:

نشست توجیهی آموزشی مبلغان اعزامی طرح اوقات فراغت تابستان و بشیران جوان برگزار می شود

تاریخ انتشار:
رئیس اداره اعزام و سرپرست اداره گروه های تبلیغی: نشست توجیهی آموزشی مبلغان اعزامی طرح اوقات فراغت تابستان و بشیران جوان برگزار می شود.
محسن کرفی

حجت الاسلام کرفی، رئیس اداره اعزام و سرپرست اداره گروه های تبلیغی در گفتگو با خبرنگار بلاغ، از برگزاری گردهمایی نشست توجیهی آموزشی مبلغان اعزامی طرح اوقات فراغت تابستان و بشیران جوان که به همت اداره کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر سعید روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می شود، خبر داد و گفت: نشست این طرح در تاریخ 7 تیر ماه و تاریخ شروع طرح از 10 تیر تا 18 مرداد ماه است.
وی افزود:  این طرح درسراسر کشور به صورت فردی و گروهی برگزار می شود که بشیران جوان با تبلیغ چهره به چهره ، همکاری و همیاری با روحانی آن محله ، برگزاری مراسم دعا و کلاس های قرآنی به امر تبلیغ می پردازند.
حجت الاسلام کرفی با اشاره به اهداف برگزاری این گردهمایی گفت: تعیین لزوم توجه به آسیب های اجتماعی و فعالیت در راستای کاهش آن، آماده سازی مبلغین جهت اعزام برای اوقات فراغت، تبیین ضرورت های پر کردن اوقات فراغت، تبیین شرح وظائف مبلغان بر اساس رویکرد جدید و همچنین آموزش نحوه استفاده از درسنامه ها و محتواهای آماده شده از اهداف برگزاری این نشست است.
وی افزود: به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه مبالغی در اختیار مبلغین قرار داده می شود تا برای تهیه هدیه و پخش آن اقدام کنند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.