معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی

از ویژگی های دفتر تبلیغات اسلامی پویایی، نوآوری و مسأله محور بودن است

تاریخ انتشار:
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب در دیداری به ریاست دفتر تبلیغات اسلامی فرموده بودند مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی از بدو تأسیس در اموری مبدع و نوآور بوده است و نباید این روحیه از بین برود.

به گزارش خبرنگار بلاغ، نشست هم اندیشی مدیران فرهنگی و تبلیغی معاونت فرهنگی، شعب و نمایندگی های دفتر تبلیغات اسلامی با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر سعید روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی و با هدف بررسی مسائل و مشکلات اعزام مبلغان در روزهای شنبه و یکشنبه این هفته در محل موسسه فردوس وسف برگزار گردید.
در این نشست حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد ضمن بیان برخی از فعالیت­ های انجام شده در دفتر تبلیغات اسلامی اظهار داشت: از ویژگی ­های دفتر تبلیغات اسلامی که باعث تمایز مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی است، روحیه پویایی و بالندگی آن است و پافشاری بر همین ویژگی باعث ماندگاری و سرافرازی دفتر خواهد بود.
وی با اشاره به دیدار رییس دفتر تبلیغات اسلامی با مقام معظم رهبری در سال­ های اخیر بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرموده بودند مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی از بدو تأسیس در اموری مبدع  و نوآور بوده است و نباید این روحیه از بین برود.
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی افزود: بنابراین نباید این تصور را داشته باشیم، اگرکاری را شروع کردیم باید تا آخر همان را ادامه دهیم، بلکه خاصیت دفتر تبلیغات اسلامی تأسیس فعالیت­ های جدید و نوآور است، و باید همیشه پویا، بروز و مسأله محور باشد.
وی به موضوع مسأله محوری در مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی پرداخت و عنوان داشت: بحث قطب­ های فکری و فرهنگی و مسأله محوری در دفتر تبلیغات اسلامی به طور قطع یک جهش در روند فعالیت ­ها خواهد بود و این از ویژگی­ های پویای این دفتر بشمار می­رود.
حجت الاسلام روستاآزاد افزود: توجه به موضوع مسأله محوری در طراحی ­ها و پیشنهاد­هایی که در دفتر تبلیغات اسلامی اجرا می ­شود ضروری و قابل اهمیت است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: ویژگی مسأله محور بودن و شناسایی نیازهای مخاطبان و جامعه به ما کمک خواهد کرد تا یک تعریف خوب و موثر از جایگاه دفتر تبلیغات اسلامی داشته باشیم و ان شالله خداوند متعال به ما کمک خواهد کرد تا در این مسیر به درستی انجام وظیفه کنیم.
گفتنی است در ادامه این نشست مدیران فرهنگی و تبلیغی شعب و نمایندگی­ های دفتر تبلیغات اسلامی، به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در زمینه مسائل فرهنگی و تبلیغی پرداختند.

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.