با حضور مبلغان مجازی در سومین کرسی تجلیل و تحلیل سال ۹۷؛

کارگاه آشنایی با سئو و بهینه سازی محتوا برای موتورهای جستجو برگزار شد

تاریخ انتشار:
سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یکی از مهم ترین مسائل برای دسترسی مخاطبین به محتواهای تبلیغی و دینی است.
آشنایی با بهینه سازی سایت و سئو

به گزارش خبرنگار بلاغ، دومین کرسی تجلیل و تحلیل ویژه مبلغان سایت و وبلاگ با موضوع آشنایی با سئو و بهینه سازی محتوا برای موتورهای جستجو روز سه شنبه 12 تیرماه در سالن اجتماعات معاونت فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.
در این جلسه حجت الاسلام محسن باقری کارشناس فضای مجازی بر ضرورت رعایت نکات فنی برای تاثیر گذاری بیشتر در فضای مجازی تاکید کرده و افزود: برای دسترسی مخاطبین به محتواهای تبلیغی و دینی یکی از مسائل مهم در پایگاه های اینترنتی رعایت اصول سئو است.
از جمله مباحث مطرح شده در این کارگاه می توان به اصول برچسب زدن مطلب، درج پست های چند رسانه ای و معرفی پایگاه های تحلیل محتوا اشاره کرد.
در این کارگاه همچنین عناوین لینک سازی و ارزش بک لینک، لینک های داخلی مطلب، ارزش شبکه های اجتماعی و فشرده سازی عکس ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
پس از ارائه مطالب، مبلغین فعال سایت و وبلاگ سئوالات خود را در خصوص بهینه سازی پایگاههای اینترنتی مطرح نمودند.
گفتنی است در انتهای این نشست، دکتر اباذر جعفری،مدیر کل محترم اداره اطلاع رسانی و تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی در راستای حمایت های مادی و معنوی از مبلغان مجازی و تشویق دیگر مبلغان در جهت تبلیغ در فضای مجازی، از زحمات حجت الاسلام محسن باقری، با اهداء لوح تقدیر و هدیه، قدردانی نموند.

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.