از سوی گروه تامین منابع دفتر تبلیغات اسلامی؛

جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی محتوای تبلیغ در مناطق مشترک برگزار شد

تاریخ انتشار:
جلسه هم اندیشی محتوای تبلیغ در مناطق مشترک با همت گروه تأمین منابع فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با حضور رؤسای گروه های فعال تبلیغی در مناطق مشترک شیعه و اهل سنت برگزار شد.
جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی محتوای تبلیغ در مناطق مشترک

به گزارش خبرنگار بلاغ، جلسه هم اندیشی محتوای تبلیغ در مناطق مشترک با همت گروه تأمین منابع فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، با حضور رؤسای گروه های فعال تبلیغی در مناطق مشترک شیعه و اهل سنت برگزار شد.
در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر مؤمنی، رئیس گروه تأمین منابع، با تأکید بر اهمیت و حساسیت تبلیغ در مناطق مشترک گفت: هماهنگی و همکاری گروه­‌های تبلیغی در این مناطق به منظور تولید و ارائه محتوای مفید و ارزشمند ضروری است.
وی افزود: از مبلغان فعال در مناطق مشترک، انتظار است که تجربیات تبلیغی خود و نیز موضوعات مورد نیاز تبلیغی را جهت تولید محتوای تبلیغی در اختیار گروه تأمین منابع قرار دهند.
رؤسای گروه‌­های تبلیغی نیز ضمن استقبال از برگزاری جلسات هم‌­اندیشی، تجربیات و مشکلات مناطق مشترک و نیز راهکارهای تبلیغی در این مناطق را ارائه کردند و بر ضرورت آموزش مبلغان اعزامی به مناطق مشترک و نیز تهیه محتوای تبلیغی متناسب با نیاز این مناطق تأکید نمودند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.