راه‌یابی تولیدات رسانه ای اداره کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین به جشنواره‌های بین المللی

تاریخ انتشار:
سید محمود شریفی کارگردان فیلم کوتاه ابتا(oh father) گفت: فیلم ابتا در جشنواره فیلم میمو (MiMo - Milan Mobile Film Festival) در کشور ایتالیا حضور یافت.
راه‌یابی تولیدات رسانه ای  اداره کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین به جشنواره‌های بین المللی

سید محمود شریفی عضو گروه تبلیغ رسانه‌ای بامومنان در گفتگو با خبرنگار بلاغ، گفت: فیلم کوتاه ابتا(oh father) در جشنواره فیلم میمو (MiMo - Milan Mobile Film Festival) در کشور ایتالیا حضور یافت، در این جشنواره 11472 فیلم از 105 کشور مختلف حضور داشته اند. علاوه بر این شاهد حضور موفقیت آمیز فیلم در جشنواره بین المللی (TODOS SOMOS OTROS) هستیم. این جشواره به صورت مشترک در کشورهای مکزیک و آمریکا برگزار می شود.
وی اظهار داشت: فیلم کوتاه "ابتا" از تولیدات اداره کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی قم است. این فیلم در قطب تعمیق ایمان و باورهای دینی، میز فرق و رسانه تولید شده است. فیلم کوتاه ابتا روایت پدر یک خانواده سوری است که با حمله داعش طی حادثه ای بین نجات دختربچه اش یا کل خانواده خود گرفتار می شود تا اینکه....
نویسنده و کارگردان فیلم کوتاه ابتا با اشاره به موفقیت فیلم در جشنواره بین المللی فیلم مقاومت ابراز امیدواری کرد: این فیلم یک زبان بین المللی برای مقابله با جریان های افراطی و تکفیری است و ما امیدواریم حضور فیلم در جشنواره بین المللی باعث ترویچ  پیام فیلم در کشورهای غربی شود.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.