رییس اداره اعزام مبلغ معاونت فرهنگی و تبلیغی خبر داد:

اعزام 749 مبلغ عمومی و تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی در دهه آخر صفر

تاریخ انتشار:
رییس اداره اعزام مبلغ معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به اعزام های عمومی و تخصصی این دفتر در دهه آخر صفر، از نحوه اعزام گروه ها و مبلغان تخصصی به مناطق آسیب پذیر خبر داد.
محسن کرفی

به گزارش بلاغ، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین محسن کرفی در رابطه با اعزام مبلغان عمومی و تخصصی در دهه آخر صفر ابراز داشت: مجموع مبلغان عمومی و تخصصی که در این دهه به صورت گروهی و انفرادی اعزام شده اند، 749 نفر بوده است.
وی افزود: از 749 مبلغ اعزامی دفتر تبلیغات اسلامی در دهه آخر صفر، تعداد 239 مبلغ در قالب 33 گروه تبلیغی و 510 مبلغ هم به صورت انفرادی به سراسر کشور اعزام شده اند.
رییس اداره اعزام مبلغ معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به اعزام های تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی در دهه آخر صفر تصریح کرد: با توجه به وجود جریان های انحرافی ملی و مذهبی و ایجاد موج باستان گرایی در کشور، تعدادی از مبلغان متخصص فرق و مذاهب دفتر تبلیغات اسلامی را در قالب یک گروه به سه استان فارس، سیستان و بلوچستان و هرمزگان اعزام کردیم.
وی اظهار داشت: یک اعزام دیگر هم در قالب گروه های جهادی به مناطق آسیب پذیر در زمینه اعتیاد و مواد مخدر داشته ایم که در قالب 4 گروه تبلیغی در 3 استان خوزستان، کرمانشاه و البرز بوده است.
حجت الاسلام والمسلمین کرفی خاطرنشان کرد: همچنین تعدادی از گروه های جهادی به منظور مقابله با آسیب طلاق به استان های تهران و کرمانشاه اعزام شده اند که از جمله اعزام های تخصصی ما محسوب می شوند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.