در سفر به استان گلستان؛

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با نماینده ولی فقیه استان گلستان دیدار کرد

تاریخ انتشار:
در سفر به استان گلستان، حجت الاسلام روستا آزاد، معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار بلاغ در سفر به استان گلستان، حجت الاسلام و المسلمین دکتر سعید روستا آزاد، معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان دیدار و گفتگو کرد.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در این دیدار به ارائه گزارشی از سفر به استان گلستان و مصوبات مختلف پرداخت.

وی در ادامه از برگزاری ۲ اردوی آموزشی ویژه مبلغین و معلمین علوم پایه آموزش و پرورش خبر داد و جهت فعالیت های تبلیغی گسترده تر و اثرگذارتر ابراز امیدواری کرد.

در ادامه آیت الله نور مفیدی ضمن تشکر از اقدامات دفتر تبلیغات اسلامی و با اشاره به همایش علمای شیعه و سنی که به همت دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد گفت: اقدامات فرهنگی در سطح استان باید با ظرافت خاصی برگزار شود و هرگونه فعالیت باید با در نظر گرفتن ترکیب جمعیتی اتفاق بیفتد که بحمدالله دفتر تبلیغات اسلامی توجه کامل به این مساله دارد ‌.

درپایان نماینده محترم ولی فقیه حضور دفتر تبلیغات اسلامی در عرصه های مختلف فرهنگی استان لازم و ضروری دانست و از حجت الاسلام روستا آزاد درخواست مساعدت های بیشتر جهت امور تبلیغی در استان گلستان را داشت.

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.