جلسه کمیته علمی و اجرایی هم اندیشی مدرسان سواد رسانه ای و فضای مجازی برگزار شد

تاریخ انتشار:
با همکاری نهادهای عالی حوزوی، هم اندیشی مدرسان حوزوی سواد رسانه و فضای مجازی در 28 فروزدین برگزار می گردد.

دکتر اباذر جعفری، مدیر کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در گفتگو با خبرنگار بلاغ گفت: روز گذشته اولین جلسه کمیته علمی و اجرایی هم اندیشی مدرسان سواد رسانه ای در معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: با تدبیر شورای هماهنگی نهادهای عالی حوزوی و با مشارکت 6 نهاد عالی حوزوی «دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم»، «مرکز مدیریت حوزه علمیه برادران»، «مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران»، «جامعة الزهراء»، «جامعة المصطفی» و «مرکز خدمات حوزه های علمیه»  طی مصوبه ای که در جلسه ی کارگروه رسانه و فضای مجازی این شورا برگزار شد،  برگزاری این هم اندیشی با دعوت از مدرسان فعال در حوزه سواد رسانه ای مصوب گردید.

مدیر کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین با اشاره به برگزاری نشست هم اندیشی مدرسان حوزوی سواد رسانه ای و فضای مجازی عنوان کرد: بعد از ظهر چهارشنبه 28 فروردین این نشست در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار می شود.  کمیته علمی و اجرایی این هم اندیشی با مشارکت مراکز حوزوی شکل گرفته و کار خود را آغاز کرده که تاکنون دو جلسه  برگزار کرده اند.

جعفری با اشاره به مصوبات جلسات برگزار شده گفت: طی جلساتی که توسط کمیته های علمی و اجرایی برگزار شده، مصوب شده است پس از افتتاحیه نشست، چهار پنل تخصصی برای مدرسان سواد رسانه ای و فضای مجازی با حضور و مشارکت آنها برگزار شود و نهایتا در اختتامیه مباحث کارگاه های تخصصی جمع بندی شود. عناوین این چهار کارگاه «کارگاه دین، رسانه و فضای مجازی»، «کارگاه رسانه شناسی»، «کارگاه تولید و تحلیل پیام» «کارگاه مدیریت رسانه و فضای مجازی و خانواده» است.
مدیر کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین در پایان تأکید کرد: بحمدالله تقسیم کار به صورت خوبی انجام شده و هر یک از مراکزی که در این برنامه مشارکت دارند، وظیفه ی خاصی در جهات اجرایی و علمی برعهده گرفته است. مکان برگزاری این جلسات، در مجموعه مرکز مدیریت خواهران در بلوار امین خواهد بود.

 

برنامه‌ی نشست هم‌اندیشی مدرسان سواد رسانه و فضای مجازی

 

 

 

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.