به همت اداره تبلیغ مجازی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

نشست فرهنگی تبلیغی بررسی الگوی خدمت رسانی حوزویان در مواجهه با حوادث و بلایای طبیعی برگزار می گردد

تاریخ انتشار:
به همت اداره تبلیغ مجازی؛ نشست فرهنگی-تبلیغی بررسی « الگوی خدمت رسانی حوزویان در مواجهه با حوادث و بلایای طبیعی» برگزار می گردد.
الگوی خدمت رسانی حوزویان در مواجهه با حوادث و بلایای طبیعی

سه کار عمده بر عهده‌ی روحانیون است: «هدایت فکری و معنوی»، «هدایت سیاسی» و «خدمات اجتماعی و غمخواری و خدمت‌رسانی به مردم».

«بیانات مقام معظم رهبری در دیداربا مدیران، مدرسان و طلاب حوزه‌های علمیه استان تهران 25/2/95»

به گزارش خبرنگار بلاغ، نشست بررسی «الگوی خدمت رسانی حوزویان در مواجهه با حوادث و بلایای طبیعی» روز پنج شنبه پنجم اردیبهشت از ساعت 10 در سالن جلسات رضوان معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می گردد.

در این نشست حجج اسلام بی آزار تهرانی، فاطمی ارفع، مصطفی اسماعیلی، میلاد امینی موحد و مرادی حضور خواهند داشت.

از جمله موضوعاتی که در این نشست بیان می شود به مواردی از قبیل: «ضرورت حضور طلاب در مناطق بحران زده»، «نحوه حضور طلاب (تبلیغی، جهادی، رسانه‌ای)»، «شبهات حضور طلاب در شرایط بحرانی»، «آسیب شناسی و بررسی نقاط قوت و ضعف خدمت رسانی طلاب در مناطق سیل‌زده» و «بازتاب حضور طلاب در مناطق سیل زده گلستان، لرستان و خوزستان» اشاره دارد.

در این نشست، ضمن ارائه گزارشی از حضور مبلغان مجازی و رسانه ای دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در مناطق سیل زده خوزستان  و لرستان با قرائت بیانیه عمومی از تمامی طلاب یاری رسان به مردم مناطق سیل زده قدردانی به عمل خواهد آمد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.