در گفتگو با مدیر کل تبلیغ عمومی مطرح شد؛

بیش از 12هزار مبلغ در محرم سال جاری به سراسر کشور اعزام شدند

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام کمال: با استقبال مردم و همکاری شعب و نمایندگی های دفتر تبلیغات اسلامی، بیش از 12 هزار مبلغ در ماه محرم به سراسر کشور اعزام شدند.
حجت الاسلام و المسلمین یحیی کمال مدیر کل امور تبلیغی

حجت الاسلام و المسلمین یحیی کمال، مدیر کل تبلیغ عمومی در گفتگو با خبرنگار بلاغ، گفت: علی رغم تمامی مشکلاتی که در مناطق  در مسیر تبلیغ مبلغان وجود دارد به فضل الهی و با تلاش همکاران بنده در اداره اعزام و با ایجاد تعامل و هماهنگی لازم با نهاد های تبلیغی استان ها و شهرستان ها و زمینه سازی های لازم بیش از 12 هزار مبلغان از سوی دفتر تبلیغات اسلامی در قالب اعزام گروه های تبلیغی، مبلغان انفرادی ،خواهران مبلغه ونخبگان تبلیغی به سراسر کشور اعزام شدند .

وی ادامه داد: این آمار نشان دهنده آن است که علی رغم تمامی مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و نقشه های دشمن و استکبار جهانی جهت ایجاد تردید در باورها جهت کاهش و کم رنگ شدن اعتقادات دینی، استقبال مردم از مبلغان مکتب اهل بیت (علیهم السلام) و برگزاری  مراسم دینی از جمله عزاداری سید و سالار شهیدان (علیه السلام) نه تنها کاهش پیدا نکرده بلکه هرسال رو به افزایش است.

مدیر کل تبلیغ عمومی با بیان فعالیت های همکاران این اداره گفت: برنامه ریزی جهت تحقق هرچه بهتر اعزام محرم از حداقل 20 روز قبل از شروع این اعزام در اداره کل امور تبلیغی با همکاری همکاران این مجموعه شروع شده و با تعیین ظرفیت های مبلغان در مناطق مختلف، تدوین جدول درخواست اعزام مبلغان و نیز ارتباط گیری مستمر با نهادهای تبلیغی مناطق از قبیل سازمان تبلیغات اسلامی، کانون های فرهنگی هنری مساجد، دفاتر ائمه جمعه، سازمان زندان ها و نیروی انتظامی، اعزام مبلغ به این نهادها انجام شده است.

حجت الاسلام کمال با تأکید بر اهمیت حمایت محتوایی از مبلغان خاطرنشان کرد: طبق روال سنوات گذشته با همکاری گروه تولید محتوا، ره توشه تبلیغی مبلغان در سه عنوان «ره توشه عمومی»، «ره توشه مناطق مشترک» و «ره توشه ویژه خواهران مبلغه» تهیه شد و نیز جهت آشنایی مبلغان با مسائل مهم و نیاز های روز جامعه از طریق مرکز آموزش های کاربردی نشست های مختلفی با موضوعات «تبیین بیانیه گام دوم»، «مباحث خانواده و آسیب های اجتماعی» و «پاسخ به شبهات عاشورا» با حضور کارشناسان و اساتید این حوزه ها برگزار گردید.

وی ادامه داد: در حال حاضر همکاران بنده در شعب و نمایندگی های دفتر و نیز اداره کل تبلیغ عمومی در حال بررسی گزارش تبلیغی مبلغان، از طریق نهادهای دریافت کننده و تایید کننده گزارش تبلیغی مبلغان و سپس تسویه مبلغان هستند. باید از همه این عزیزان به جهت این فعالیت پر اهمیت، گسترده و سخت صمیمانه قدردانی وسپاسگزاری نمایم.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.