در هفته پژوهش صورت می گیرد؛

پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی

تاریخ انتشار:
تحقق بیانیه گام دوم انقلاب از بخش های اضافه شده و مورد توجه در این نمایشگاه است تا جایی که این نمایشگاه با عنوان «نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی؛ مسأله محوری و تحقق بیانیه گام دوم» برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بلاغ، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برای پنجمین سال، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری خود را برگزار می کند. هدف اصلی این نمایشگاه، معرفی دستاوردهای دفتر تبلیغات اسلامی در عرصه تولید علم به خصوص علوم اسلامیِ انسانی و تولیدات عرصه فناوری های نوین به عموم علاقه مندان است.

با برگزاری این نمایشگاه ارتباطی میان تولید کنندگان با مخاطبان این آثار برقرار می شود و از تولید کنندگان این دستاوردها تقدیر به عمل می آید و به جامعه علمی معرفی می شوند. همچنین در این نمایشگاه گفتگوهایی میان مراکز مختلف با مخاطبان شکل می گیرد که به شناسایی نیازهای مخاطبان توسط تولیدکنندگان منجر خواهد شد.

این نمایشگاه هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در قالب جشنواره خواهد بود که در آن، مراسم تجلیل از پژوهشکده ها، گروه ها، اعضای علمی، پژوهشگران برتر، مجلات برتر، ادارات برتر، فناوران و نرم افزارهای برتر و حضور علمی دفتر تبلیغات اسلامی در عرصه بین الملل برگزار می شود. همچنین ساعت ۸ تا ۱۰ و ۱۲:۳۰ تا ۱۴ نشست هایی به صورت همزمان از سوی مراکز مختلف دفتر تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد.

تحقق بیانیه گام دوم انقلاب از بخش های اضافه شده و مورد توجه در این نمایشگاه است، تا جاییکه این نمایشگاه با عنوان «نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی؛ مسأله محوری و تحقق بیانیه گام دوم» برگزار خواهد شد. همچنین کارگاه و نشست هایی با موضوع «گام دوم انقلاب» برگزار می شود.

پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی از ۲۳ الی ۲۸ آذرماه از ساعت ۸ تا ۱۴ در مرکز همایش های غدیر قم، واقع در چهارراه شهدا، ابتدای خیابان معلم برگزار خواهد شد و بازدید برای عموم علاقه مندان آزاد است.

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.