معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

میراث مکتوب شیعه حاصل پرسش ها و پاسخ هاست

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد: میراث مکتوب شیعه که بر آن افتخار می کنیم محصول همین پرسش و پاسخ هایی است که مخاطبین از ائمه معصومین علیهم السلام داشته اند.

به گزارش خبرنگار بلاغ؛ جلسه هم اندیشی گروه نرم افزاری مسئله گو با حضور حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و اعضا گروه نرم افزاری مسأله گو در محل سالن جلسات معاونت برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه گفت: پاسخگویی به سوالات بهترین روش از روش های تبلیغی می باشد هرچند که متبادر از تبلیغ بحث سخنرانی و منبر باشد و بحث پاسخگویی به سوالات مخاطب اعم از جلسه حضوری یا دیگر راه های ارتباطی من جمله استفاده از نرم افزار می باشد.

وی به ویژگی مهم این نرم افزار پرداخت و گفت: از ویژگی مهم نرم افزار مذکور تسهیل و روان سازی مسائل شرعیو همچنین در دسترس بودن آن نسبت به رساله توضیح المسائل می باشد.

روستاآزاد در ادامه افزود: میراث مکتوب شیعه که بر آن افتخار می کنیم محصول همین پرسش و پاسخ هایی است که مخاطبین از ائمه معصومین علیهم السلام داشته اند. گواه مطلب ما همین فراز هایی از احادیث می باشند که در کتب معتبر شیعه با عناوینی همچون؛ "سُئِلَ عَنِ الصادِق"، "سَئَلتُ اباعَبدِالله" و ... آمده است.

معاون فرهنگی و تبلیغی به اهمیت برگزاری جلسات پرسش و پاسخ بصورت مجازی در ایام شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: با توجه به ایام شیوع کرونا در کشور و عدم ارتباط مستقیم مخاطب و مبلغ، اهمیت نرم افزارهای پاسخ به مسائل شرعی بیشتر مشخص می شود و مخاطب به راحتی می تواند به پاسخ سوالا ت شرعی و اعتقادی خود دست یابد.

گفتنی است نرم افزار پاسخگویی به سوالات شرعی توسط گروه نرم افزاری مسئله گو و با سرگروهی آقای رحیمی تهیه و تولید شده است که توسط جمعی از مبلغان و طلاب به سوالات شرعی مطرح شده در نرم افزار، پاسخ داده می شود.

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.