معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد:

مرکز خدمات حامی اصلی شبکه تبلیغ

تاریخ انتشار:
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در جلسه دیدار با مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان قم اظهار داشت: حمایت های همه جانبه مرکز خدمات اعم از بیمه، بهداشت و درمان, مسکن و ... این نهاد را به یکی از حامیان اصلی شبکه تبلیغ، تبدیل کرده است.

به گزارش خبرنگار بلاغ؛ حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم طاهری مدیر مرکز خدمات استان قم با معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم دیدار کرد.

در این دیدار دکتر روستاآزاد ضمن خیرمقدم، فعالیت های مرکز خدمات را بسیار مؤثر برشمرد و افزود: حمایت هایی که سازمان تبلیغات و دفتر تبلیغات و دیگر نهادهای تبلیغی نسبت به طلاب دارند را می توان در یک بخش تعریف کرد و حمایت های مرکز خدمات را می توان در بخشی جداگانه به آن پرداخت.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به ابعاد مختلف حمایت های مرکز خدمات اظهار داشت: حمایت های همه جانبه مرکز خدمات اعم از بیمه، بهداشت و درمان, مسکن و ... این نهاد را به یکی از حامیان اصلی شبکه تبلیغ، تبدیل کرده است.

وی در ادامه مطالب خود گفت: بسیاری از ائمه جماعات هستند که به صورت آزاد در حال فعالیت هستند و حمایت های دفتر یا سازمان تبلیغات شامل آنها نمی شود اما مرکز خدمات حوزه علمیه حمایت خود را از آنان دریغ نکرده و پشتیبان آنان بوده است.

حجت الاسلام روستاآزاد به اهمیت موضوع "هدفمند شدن خدمات" اشاره کرد و اظهار داشت: بحث هدفمند شدن خدمات یک از کارهای بسیار مهمی بود که حجت الاسلام ربانی رئیس پیشین مرکز خدمات آن را پایه گذاری و در ریاست حجت الاسلام میر محمدی نیز جزء فعالیت های اصلی این مرکز به شمار می رود.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: مقصود از هدفمندی خدمات این است که کسانی که در ایفای نقش طلبگی اعم از تحصیل، تدریس، تحقیق، تبلیغ و کنش اجتماعی فعالیت بیشتری اجرا کند در نتیجه از خدمات بیشتری بهرهمند می گردد.

دکتر روستاآزاد در ادامه به مزایای هدفمندی خدمات اشاره کرد و بیان داشت: هدفمند شدن خدمات دارای مزایایی چون؛ پشتیبانی از فعالیت های مؤثر، ترغیب و تشویق دیگر طلاب به انجام فعالیت های سودمند و ... می باشد.

گفتنی است در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم طاهری به ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در مرکز خدمات استان قم پرداخت.

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.