رئیس اداره امور تبلیغ نخبگانی؛

لزوم برگزاری مناظره های علمی و کرسی های آزاد اندیشی در فضای مجازی

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام عباس زاده رئیس اداره امور تبلیغ نخبگانی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم: برگزاری مناظره های علمی و کرسی های آزاد اندیشی در فضای مجازی باید در اولویت فعالیت های تبلیغی مبلغان نخبه، قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام عباس زاده رئیس اداره امور تبلیغ نخبگانی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در جلسه توجیهی فعالیت فضای مجازی مبلغان ‌نخبه در ماه محرم که در سالن رضوان برگزار شد از تلاش مبلغان نخبه در ایام ماه مبارک رمضان امسال در بستر فضای مجازی تشکر کرد.

حجت الاسلام عباس زاده در ادامه افزود: با توجه به ادامه شیوع ویروس کرونا، اعزام مبلغ نخبه به مناطق تبلیغی بر اساس سفید بودن وضعیت آن شهر خواهد بود. اگر فضای تبلیغ حضوری فراهم نشد با تلاش مضاعف بحث تبلیغ در فضای مجازی را دنبال خواهیم کرد.

وی با اشاره به تجربه بدست آمده در ماه مبارک رمضان امسال در خصوص تبلیغ در فضای مجازی اظهار داشت: در ایام تبلیغی ماه مبارک رمضان امسال شاهد نقاط قوت و ضعف در پخش آنلاین سخنرانی ها بودیم که به یاری خدا بر آن هستیم در ایام ماه محرم نقاط قوت را تقویت کرده و نقاط ضعف را جبران نماییم.

حجت الاسلام عباس زاده خواندن روضه در پایان سخنرانی ها را امری مهم برشمرد و افزود: مبلغان نخبه در ایام ماه محرم به خواندن روضه در پایان سخنرانی های خود اهمیت ویژه ای دهند تا هم از برکات معنوی آن برخوردار شوند و هم مخاطبان نیز از این جلسه روضه بهمره مند شوند.

وی در ادامه مطالب خود گفت: با توجه به استقبال مخاطبان از مناظرات و بحث های علمی، برگزاری مناظره های علمی و کرسی های آزاد اندیشی در فضای مجازی باید در اولویت فعالیت های تبلیغی مبلغان نخبه، قرار گیرد.

در ادامه این جلسه، حجت الاسلام دکتر بیات کارشناس سواد رسانه در خصوص فضای مجازی و فرصت ها و تهدیدات آن و همچنین لزوم دقت دوچندان مبلغان هنگام تولید محتوا و نشر آن مطالبی را بیان کرد.

گفتنی است در ادامه این جلسه مبلغان نخبه به تبادل نظر و ارائه پیشنهادات در روند انجام هرچه بهتر فعالیت ها در ایام تبلیغی محرم پرداختند.

گزارش تصویری

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.