معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد:

اعزام ۶۷۰۰ مبلّغ در ماه محرم ۹۹ به سراسر کشور

تاریخ انتشار:
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از اعزام شش هزار و ۷۰۰ مبلغ به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و شعب و نمایندگی های این دفتر در ماه محرم امسال خبر داد.

به گزارش بلاغ، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد در گفت و گو با خبرنگار ما با اعلام این خبر اظهار داشت: هر سال قریب به ۱۲ هزار مبلّغ از سوی دفتر تبلیغات اسلامی به سراسر کشور اعزام می شدند اما در محرم امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی ابلاغ شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، اعزام مبلغان به شش هزار و ۷۰۰ مبلّغ کاهش یافت.

وی با اشاره به نحوه اعزام مبلغان در ماه محرم ۱۳۹۹ گفت: این اعزام ها در قالب های مختلف گروهی، فردی و نخبگانی صورت گرفت و همچنین، مجالس عزاداری در فضای های باز و با رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی ضمن بیان آماری از قالب های مختلف اعزام محرم امسال تصریح کرد: از مجموع شش هزار و ۷۰۰ مبلّغ اعزامی در محرم امسال، دو هزار نفر از طلاب در قالب گروهای تبلیغی، ۱۶۴ نفر در قالب تبلیغ نخبگانی و سایر مبلغان به صورت تبلیغ فردی اعزام شدند؛ همچنین، تعدادی از مبلغان نخبه نیز به صورت آنلاین در فضای مجازی به تبلیغ و بیان معارف دینی پرداختند. 

وی در پایان ضمن تشکر از ملت عزیز ایران در رعایت نکات بهداشتی در ایام عزاداری و مجالس روضه سیدالشهدا(ع) خاطرنشان کرد: رعایت تمام و کمال شیوه نامه های بهداشتی در مجالس عزاداری نشان از فرهنگ بالای مؤمنین و مردم شریف ایران دارد که انصافاً ستودنی است و باید در تاریخ عزاداری مجالس امام حسین(ع) ثبت و ضبط شود.
 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.