حجت الاسلام بهروزی لک بیان کرد؛

سعادت انسان در گرو حکومت جهانی مهدوی

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام بهروزی لک کارشناس مسائل دینی و از نخبگان معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم گفت: خدواند متعال با برپایی حکومت مهدوی بر این است که انسان ها را به سعادت برساند.

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام بهروزی کارشناس مسائل دینی و از نخبگان معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات در جلسه "هم اندیشی مبلغان نخبه در عرصه تعمیق ایمان و باورهای دینی" با موضوع عدالت مهدوی در باورهای دینی جامعه امروز،  به ارائه مطالب و نظرات تخصصی پرداخت.

حجت الاسلام بهروزی لک، سعادت انسان را امری مهم برشمرد و گفت: خداوند متعال با برپایی حکومت مهدوی، قصد دارد انسان ها را به نطقه نهایی کمال و سعادت برساند. ما باید در این جلسه جایگاه عدالت و هدف نهایی حکومت جهانی مهدوی را مشخص کنیم.

وی با اشاره به فرازهای دعای افتتاح اظهار داشت: با تدبر در فراز های پایانی دعای افتتاح (اللَّهُمَّ إِنَّا نَرْغَبُ إِلَيْكَ فِي دَوْلَةٍ كَرِيمَةٍ تُعِزُّ بِهَا الْإِسْلامَ وَ أَهْلَهُ وَ تُذِلُّ بِهَا النِّفَاقَ وَ أَهْلَهُ وَ تَجْعَلُنَا فِيهَا مِنَ الدُّعَاةِ إِلَى طَاعَتِكَ وَ الْقَادَةِ إِلَى سَبِيلِكَ وَ تَرْزُقُنَا بِهَا كَرَامَةَ الدُّنْيَا وَ الْآخِرَةِ ) به این نتیجه می رسیم که هدف در دولت کریمه حضرت حجت (ارواحنا فداء) عزت اسلام و مسلمانان و ذلت نفاق و اهلش می باشد.

کارشناس مسائل دینی بیان کرد: عزت برای مسلمانان سعادت را به همراه دارد و با توجه به علت خلقت که عبودیت است (وَمَا خَلَقْتُ الْجِنَّ وَالْإِنْسَ إِلَّا لِيَعْبُدُونِ ، سوره ذاریات، آیه 56) این عبویت با توجه به آیه 55 سوره نور (وَلَيُمَكِّنَنَّ لَهُمْ دِينَهُمُ الَّذِي ارْتَضَىٰ لَهُمْ وَلَيُبَدِّلَنَّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْنًا ۚ يَعْبُدُونَنِي لَا يُشْرِكُونَ بِي شَيْئًا ) در زمان حضرت ولی عصر (عج) رخ خواهد داد.

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.