رزمایش دوم خدمات غیرحضوری مرکز خدمات در قم آغاز شد

تاریخ انتشار:
مرحله دوم رزمایش خدمات غیرحضوری مرکز خدمات حوزه‌های علمیه صبح امروز در استان قم هم‌زمان با مراکز خدمات سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش بلاغ، به نقل از  روابط عمومی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، مرحله دوم رزمایش خدمات غیرحضوری مرکز خدمات صبح امروز در مرکز خدمات استان قم هم‌زمان با مراکز خدمات سراسر کشور با رمز «یا رسول‌الله(ص)» آغاز شد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدوی مدیرکل فناوری و مدیریت اطلاعات مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در این مراسم با بیان اینکه رزمایش دوم خدمات غیرحضوری مرکز خدمات از امروز به مدت یک ماه در مراکز خدمات سراسر کشور اجرا خواهد شد، گفت: 70 درصد فرایندهای مرکز خدمات در سامانه‌های غیرحضوری قابل پیگیری و اجرا است و امیدوار هستیم با اجرای این رزمایش به اهدافی که از قبل تعیین شده است دست یابیم.

در ادامه، حجت الاسلام و المسلمین طاهری مدیر کل مرکز خدمات استان قم گفت: بخش عمده خدمات مرکز به صورت غیر حضوری قابل اجرا است و در مدت اجرای این رزمایش از ارائه خدماتی که در سامانه امکان انجام است، به صورت حضوری خودداری خواهد شد.
وی ابراز امیدواری کرد به جایی برسیم که تمامی فعالیت‌های مرکز خدمات به صورت غیر حضوری انجام شود و کسی برای این امور به مرکز مراجعه نکند.

گفتنی است، بر اساس این طرح، طلاب و روحانیون محترم می‌توانند انواع خدمات مرکز را در قالب پیگیری اینترنتی یا برقراری تماس تلفنی دریافت نموده و نیازی به مراجعه حضوری برای دریافت خدمات نخواهد بود. لذا، در طول دوره برگزاری رزمایش پذیرش ارباب رجوع حضوری متوقف شده و خدمات به صورت غیرحضوری، در قالب «خدمات اینترنتی» و «خدمات تلفنی» ارائه خواهد شد.

نسبت به موارد احتمالی پیش بینی نشده، در سامانه خدمات اینترنتی (بخش ارتباط با طلبه) تدبیر لازم در نظر گرفته شده است و کاربران پاسخگویی تلفنی (سامانه 31200-025) راهنمای افراد خواهند بود.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.