آثار قرآنی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی

تاریخ انتشار:

به گزارش خبرنگار بلاغ|  معرفی آثار و محصولات قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی، شناسایی ظرفیت های قرآنی و ترویج آموزه ها و فرهنگ قرآنی در جامعه، از اهداف مهم پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی است.

نرم افزارهای موبایلی قرآنی پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآنی

این برنامه‌ها، جامع‌ترین کلید راهیابی به بیش از هزاران موضوع قرآنی در جهان اسلام به صورت الفبایی است که به صورت رایگان قابل دریافت و نصب در تلفن همراه است.

whatsapp_image_2021-04-10_at_08.04.19_1.jpeg

پرتال جامع علوم و معارف قرآن

پرتال جامع علوم و معارف قرآن به‌ عنوان زیر مجموعه "اداره فناوری و فرآوری اطلاعات" پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با هدف ارایه خدمات علمی به پژوهشگران و محققان علوم قرآنی آغاز به کار کرده است. رویکرد این پرتال به حوزه پژوهش این امکان را به کاربران می دهد که به آسانی بتوانند به منبع غنی و کاملی از مباحث و مسایل و موضوعات قرآنی دسترسی پیدا کنند.

whatsapp_image_2021-04-10_at_08.04.20_1.jpeg

سبک زندگی

سبک زندگی بر اساس آموزه های قرآن و اهل بیت (ع)» یک بسته کامل و جامعی است که در برگیرنده حوزه فردی، خانوادگی، اجتماعی و محیط زیست می باشد که با پیگیری نشر، امیدواریم علاقه‌مندان بتوانند با دسترسی آسان از طریق سایت کتابخوان همراه پژوهان، نسخه الکترونیکی این آثار را دریافت نمایند که برخی از این موضوعات در ماه مبارک رمضان به صورت رایگان ارائه شده است.

whatsapp_image_2021-04-10_at_08.04.21_0.jpeg

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.