به همت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان قم؛

جشنواره ملی "حدیث انتظار" در فضای مجازی برگزار می شود

تاریخ انتشار:
بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان قم در جهت گسترش معارف مهدویت در جامعه به ویژه میان طلاب، مبلغین و ائمه جماعات، جشنواره ملی حدیث انتظار را با مشارکت نهادهای حوزوی و فرهنگی- تبلیغی سطح کشور به صورت مجازی برگزار نماید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بلاغ، بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان قم در جهت گسترش معارف مهدویت در جامعه به ویژه میان طلاب، مبلغین و ائمه جماعات، جشنواره ملی حدیث انتظار را با مشارکت نهادهای حوزوی و فرهنگی- تبلیغی سطح کشور به صورت مجازی برگزار نماید.

گفتنی است این جشنواره ویژه طلاب و ائمه جماعات سراسر کشور در 4 بخش؛ خاطره نویسی از سفرهای تبلیغی، ارائه پاورپوینت و با ایده نوین تبلیغی با موضوع مهدویت، ارائه درسنامه موضوعی مهدویت و تألیف فیش منبر برگزار می شود.

شایان ذکر است به نفرات برتر این جشنواره جوایز نقدی اهدا خواهد شد؛

نفرات اول: 10.000.000 ریال

نفرات دوم: 8.000.000 ریال

نفرات سود: 6.000.000 ریال

علاقمندان جهت شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود را تا پایان دی ماه 1400 به دبیرخانه این جشنواره به نشانی festival.mahdaviat.ir ارسال نمایند.

لازم به ذکر است اختتامیه جشنواره 1400/12/27 همزمان با میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانال مجمع امامت و مهدویت در پیامرسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/mahdaviatcenter مراجعه فرمائید.

2_7.jpg

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.