معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تاکید کرد:

تبلیغ تخصصی زمینه ساز تحقق مسأله محوری در امر تبلیغ

تاریخ انتشار:
جلسه کمیته تبلیغ تخصصی با حضور معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و مدیران فرهنگی و تبلیغی شعبه خراسان و اعضای کمیته جذب تبلیغ تخصصی در سالن جلسات شعبه استان خراسان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار بلاغ، جلسه کمیته تبلیغ تخصصی با حضور معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و مدیران فرهنگی و تبلیغی شعبه خراسان و اعضای کمیته جذب تبلیغ تخصصی در سالن جلسات شعبه خراسان دفتر تبلیغات اسلامی برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی ضمن تبریک ایام دهه کرامت و قددردانی از زحمات مسئولین شعبه خراسان اظهار داشت: تبلیغ تخصصی از اولویت های مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی در خصوص تحقق مسأله محوری در امر تبلیغ دین و ارتباط با مخاطب و مردم می باشد.

وی در ادامه مطالب خود با اشاره به لزوم تجمیع متخصصین در زمینه های مختلف موضوعات تخصصی، بیان کرد: لازم است فعالیت های فوری در خصوص تجمیع متخصصین، ترسیم فعالیت های جدید، انتقال تجربیات و حمایت های مادی و معنوی از طرح متخصصین  در مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی صورت پذیرد.

معاون فرهنگی و تبلیغی توجه به موضوع "مسأله محوری" را امری مهم برشمرد و گفت: اگر تبلیغ تخصصی به معنای دقیق کلمه محقق نشود، موضوع "مسأله محوری" که حلقه ارتباط امر تبلیغ و مخاطبین است، معطل می ماند.

حجت الاسلام روستاآزاد حمایت از تبلیغ تخصصی را از سیاست های اصلی مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم دانست و اظهار داشت: تبلیغ در موضوعات مختلف خصوصاً مطالب مرتبط با میزهای تخصصی، مطالبه جدی هیأت امنا و ریاست دفتر تبلیغات اسلامی و حمایت از این دست فعالیت ها از سیاست های اصلی مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی می باشد.

وی بر لزوم شناسایی و جذب مبلغان متخصص در شعبه خراسان دفتر تبلیغات اسلامی اشاره کرد و افزود: در شهرهای استان خراسان به ویژه شهر مشهد، مبلغان توانمند بسیاری وجود دارند که با اندک آموزشی در موضوعات مختلف قابلیت تبلیغ در موضوعات تخصصی را دارا خواهند شد.

معاون فرهنگی و تبلیغی اظهار داشت: باید زمینه ای فراهم شود تا مبلغینی که در حوزه های تخصصی فعالیت کرده اند بتوانند از ظرفیت ها و توانمندی های آنان استفاده گردد.

دکتر روستاآزاد بیان کرد: فضای تبلیغ تخصصی باعث می شود جمعی از فرهیختگان و صاحبان تخصص که ارتباط جدی با مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی ندارند، ارتباطشان  با دفتر تبلیغات صورت گرفته و ظرفیت ها و طرح های آنان مورد استفاده قرار گیرد.

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.