معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد:

آمادگی دفتر تبلیغات اسلامی در جهت همکاری با نهادهای حوزوی استان تهران

تاریخ انتشار:
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اظهار داشت: معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با توجه به ظرفیت های گوناگون در بحث اعزام و آموزش این آمادگی را دارد تا در زمینه های مختلف با نهادهای حوزوی همکاری نماید.

به گزارش خبرنگار بلاغ، نشست صمیمی شورای هماهنگی نهادهای حوزوی تهران با معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در سالن شهید سلیمانی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی ضمن خیر مقدم به اعضای شورای هماهنگی نهادهای حوزوی استان تهران اظهار داشت: دفتر تبلیغات اسلامی همزمان با پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی در تاریخ 16 اردیبهشت 1358 به دستور امام و با نام "دفتر تبلیغات امام" تاسیس شد.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: با توجه به انتخابات سال 1358 که اولین انتخابات نظام جمهوری اسلامی ایران می بود، جهت توجیه و تشویق عموم افراد جامعه و مشارکت حداکثری آنان در پای صندوق های رای، حدود 2200 روحانی از قم به نقاط مختلف کشور اعزام شدند.

وی در ادامه مطالب خود افزود: در اوایل پیروزی شکوهمند نظام مقدس جمهوری اسلامی با توجه به عدم دسترسی آحاد افراد کشور به رادیو و تلوزیون، اعزام 2200 روحانی از قم به سراسر کشور جهت تبیین مبانی انقلاب و دعوت از مردم جهت حضور در انتخابات، از اهمیت بالایی برخوردار بود و حضور 98 درصدی مردم در انتخابات شاهد بر اثر بخشی این حضور است.

دکتر روستاآزاد گفت: در سالهای بعد از تاسیس دفتر تبلیغات اسلامی با توجه به نیازها و به مرور زمان قسمت های مختلفی مانند؛ پژوهشگاه، دانشگاه، مرکز ملی پاسخگویی به سولات، مراکز آموزشی و ... به مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی اضافه گردید.

حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد اظهار داشت: معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با توجه به لزوم استفاده از تخصص های مختلف طلاب و ساماندهی آنان، اداره کل تبلیغ تخصصی را راه اندازی نمود تا علاوه بر اعزام های عمومی از مبلغان توانمند و متخصص در عرصه های مختلفی چون؛ روانشناسی، مشاوره، کودک و نوجوان و ... استفاده شود.

وی در ادامه افزود: مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با ظرفیت بالای خود در امر آموزش مجازی و حضوری مسئولیت آموزش مبلغان در زمینه های مختلف علمی و مهارتی را بر عهده دارد.

دکتر روستاآزاد اظهار داشت: معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با توجه به ظرفیت های گوناگون در بحث اعزام و آموزش این آمادگی را دارد تا در زمینه های مختلف با نهادهای حوزوی همکاری نماید.

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.