به همت اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ عمومی؛

جلسه شورای هماهنگی گروه های تبلیغی آذربایجان شرقی برگزار شد

تاریخ انتشار:
به همت اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم جلسه شورای هماهنگی گروه های تبلیغی آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بلاغ، جلسه شورای هماهنگی گروه های تبلیغی آذربایجان شرقی با حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدی کریم زاد سرپرست اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم  و سرگروه های تبلیغی فعال استان در سالن رضوان برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام کریم زاد ضمن خیر مقدم به توضیحاتی در خصوص فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی و حمایت از گروه های تبلیغی پرداخت.

وی با اشاره به آثار  مهم تشکیل شورای هماهنگی استان ها گفت: ایجاد هم افزایی، تقویت روحیه مشارکت، انتقال تجارب تبلیغی بین گروه ها و تعامل با مراکز فرهنگی منطقه می تواند موجب رشد و بالندگی و استمرار فعالیت های تبلیغی در استان شود.

سرپرست اداره اعزام تبلیغ عمومی افزود: در ماه های اخیر بدلیل بیماری منحوس کرونا فعالیت ها در کشور تحت تاثیر این بیماری قرار گرفته بود ولی در عین حال گروه هایی بودند که فعالیت های خود را ادامه دادند و حتی ابتکار و نوآوری در فعالیت هایشان نمود داشته است. لذا انتظار حمایت از گروه های تبلیغی را توسط نمایندگی ولی فقیه و مراکز فرهنگی استان را بیش از این داریم.

در ادامه سرگروه های تبلیغی گزارش مختصری از فعالیت های خود ارائه دادند و مشکلاتی را بیان کردند.

در انتها با رای اکثریت شرکت کنندگان جناب حجت الاسلام رضوی به عنوان رئیس شورای هماهنگی گروه های تبلیغی استان آذربایجان شرقی و حجت الاسلام علیزاده به عنوان دبیر این شورا انتخاب شدند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.