در سفر به استان اصفهان صورت گرفت؛

بازدید معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از فعالیت های گروه تخصصی تبلیغ نوید نیایش

تاریخ انتشار:
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با همراهی مدیر کل تبلیغ تخصصی و رئیس مرکز آموزش های کاربردی با سفر به استان اصفهان از فعالیت های گروه تبلیغ تخصصی نوید نیایش بازدید نمود.

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام و المسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با همراهی مدیر کل تبلیغ تخصصی و رئیس مرکز آموزش های کاربردی با سفر به استان اصفهان از فعالیت های گروه تبلیغ تخصصی نوید نیایش بازدید نمود.

2_15.jpg

اباذر جعفری مدیر کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در گفتگو با خبرنگار بلاغ هدف از سفر به استان اصفهان را بازدید از فعالیت های گروه تخصصی نوید نیایش برشمرد و گفت: گروه تبلیغی "نوید نیایش" با مدیریت دکتر احمدی فراز دانش آموخته و عضو هیئت علمی دانشگاه اشرفی اصفهانی، حدود دوازده سال در حوزه معنویت و تاثیر آن در تسکین بیماران فعالیت داشته و در حوزه تبلیغ بالینی و پیشگیری از اعتیاد توانسته است اقدامات تاثیرگذاری را انجام دهد که سفر به استان اصفهان به دلیل بازدید از این دو فعالیت بوده است.

مدیر کل تبلیغ تخصصی اظهار داشت: در گام اول از این سفر حجت الاسلام و المسلمین روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با حضور در کمپ ترک اعتیاد که به وسیله کادر سپاه پاسداران اسلامی مدیریت می شود از فعالیت های تبلیغی گروه نوید نیایش بازدید کرد.

وی در ادامه افزود: آقای احمدی فراز توانسته است با روش جدید و متکی بر آموزه های دینی نسبت به ترک اعتیاد افراد معتاد و بازگرداندن به اجتماع در 14 گام در کمپ و پیگیری 110 موضوع بعد از خروج آنان از کمپ اقدامات بسزایی را انجام دهد.

3_11.jpg

جعفری بیان کرد: حجت الاسلام و المسلمین سعید روستاآزاد و هیئت همراه ایشان در مقصد بعدی سفر خود به بیمارستان حضرت سیدالشهداء، ضمن ملاقات با مسئولین این بیمارستان از نزدیک شاهد فعالیت های یازده ساله گروه تبلیغی نوید نیایش در حوزه مراقبت های معنوی در این بیمارستان در موضوع "طب تسکین" و "طب معنوی" قرار گرفتند.

وی ابراز داشت: در روند این بازدید، مسئولین بیمارستان سیدالشهداء با تایید اثر مثبت مراقبت های معنوی بر روند بهبود بیماران، طب تسکینی و طب معنوی را به عنوان مراحل رسمی درمان در این بیمارستان معرفی کردند.

مدیر کل تبلیغ تخصصی گفت: علاوه بر دو فعالیت مذکور، آقای احمدی فراز و اعضای گروه او در مجموعه مکسا که یک موسسه خیریه برای بیماران سرطانی می باشد توانسته اند خدماتی را در حوزه طب معنوی با مبانی علمی و روش های جدید به بیماران سرطانی و خانواده های آنان ارائه دهند.

4_9.jpg

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.