مدیر گروه تبلیغی دیده بان ظهور:

فرهنگ انتظار و مهدویت، عامل رشد جوانان کشور

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام محمودی مدیر گروه تبلیغی دیده بان ظهور بیان کرد: انتظار موعود از عوامل مهم و تاثیر گذار در رشد جوانان کشور می باشد و در مقابل نیز جوانان در دوران ظهور نقش کلیدی خواهند داشت.
فرهنگ انتظار و مهدویت، عامل رشد جوانان کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بلاغ،  حجت الاسلام والمسلمین سیدامیرمحمودی مدیر گروه تبلیغی دیده بان ظهور از گروه های فعال در معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن گزارشی از فعالیت های تبلیغی این گروه، مسئله انتظار پویا را مهمترین عامل رشد جوانان دانست و بیان کرد: انتظار موعود از عوامل مهم و تاثیر گذار در رشد جوانان کشور می باشد و در مقابل نیز جوانان در دوران ظهور نقش کلیدی خواهند داشت.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به فعالیت های گروه تبلیغی دیده بان ظهور اظهار داشت: گروه تبلیغی دیده بان ظهور با رویکرد مهدویت و تلاش جهادی مبلغان فعالیت های خود را از سال ۱۳۹۷ در سطح شهر مقدس قم آغاز نموده و هم اکنون با حضور ۲۵ مبلغ توانمند فعالیت های خود را ادامه می دهد.

مدیر گروه تبلیغی دیده بان ظهور در ادامه این گفت و گو مسئله «مهدویت» را موضوعی برای تمامی شئونات زندگی برشمرد و بیان کرد: در این گروه تبلیغی سعی و تلاش شده است فعالیت های خود را بر دو محور؛ { مهدویت در تمام ایام سال} و {عملی کردن شعائر مهدویت در جامعه و زندگی} برنامه ریزی و اجرا نماید.

6666_0.jpg

وی با اشاره بر ضرورت حضور مبلغان و گروه های تبلیغی در فضای مجازی گفت: مبلغان در کنار فعالیت های تبلیغی میدانی خود از حضور فعال در فضای مجازی غفلت نکنند زیرا بیشترین هجمه های دشمن و ایجاد شبهات خصوصا شبهات موضوع مهدویت از طریق فضای مجازی می باشد.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: یکی از اقدامات گروه دیده بان ظهور در بخش فضای مجازی ایجاد پویش «#یک-قدم-برای-ظهور» بود که در ماه شعبان سال جاری با موضوعاتی چون؛ مهدویت و امید بخشی، عهد و همدلی منتظرانه، تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای ظهور، برگزار گردید که با استقبال گرم مخاطبان روبرو شد.

مدیر گروه تبلیغی دیده بان ظهور، استفاده از روش های مختلف و نوین در تبلیغ مباحث مهدویت، امری مهم برشمرد و اظهار داشت: در تبلیغ معارف دینی خصوصاً در موضوع مهم مهدویت نباید به برگزاری مجالس وعظ و خطابه بسنده نمود البته که منابر دینی از ارکان مهم تبلیغ می باشد ولی نباید تبلیغ در منبرها محدود شود. از جمله فعالیت های متنوع گروه دیده بان ظهور، تولید پیک مجازی ویژه کودکان مقطع ابتدایی می باشد که در ایام نیمه شعبان با عنوان " کلاس انتظار" برگزار گردید.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.