به همت مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی؛

دوره «تربیت استاد جهاد تبیین» برگزار می شود

تاریخ انتشار:
مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در راستای تربیت تخصصی استاد جهاد تبیین و پاسخ به شبهات اقشار مختلف جامعه دوره «تربیت استاد جهاد تبیین» را برگزار می کند.
دوره «تربیت استاد جهاد تبیین» برگزار می شود

به گزارش خبرنگار بلاغ، مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در راستای عمل به فرمان مهم رهبر معظم انقلاب مبنی بر فوری و قطعی بودن جهاد تبیین و پاسخ به شبهاتی که دشمن در جنگ شناختی در جامعه نسبت به ارزش ها و آرمان های انقلاب القاء و آینده کشور را سیاه و تاریک ترسیم  و در نتیجه جامعه را نسبت به آینده نا امید میکند از سویی، و از سوی دیگر تقاضای فراوان مسئولان فرهنگی استان ها، مدارس آموزش و پرورش و فرهنگیان سراسر کشور  از دفتر تبلیغات اسلامی جهت اعزام استاد شاخص در عرصه جهاد تبیین، دوره «تربیت استاد جهاد تبیین» را برگزار می کند.

شایان ذکر است فراگیران این دوره، 50 مبلغ تخصصی و فعال برادر و خواهر در عرصه میدان در حوزه های اندیشه سیاسی ، مشاوره، دانش آموزی بوده که پس از ثبت نام و مرحله مصاحبه جواز شرکت در این دوره را کسب نموده اند.

گفتنی است دوره مذکور از 15 دی ماه 1401 با سرفصل های چون «چگونگی جهاد تبیین»، «کلان روایت‌ها و نقش مهم آن در جهاد تبیین»، «دستاوردهای فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و نظامی-امنیتی انقلاب اسلامی»، «پاسخ به شبهات عمده و پربسامد عرصه جهاد تبیین»، «آشنایی با شگردهای رسانه ای دشمن در عرصه جهاد تبیین»، «آشنایی با روش ها و مهارت های میدانی در عرصه جهاد تبیین» و  «آشنایی با مهارت های فعالیت در فضای مجازی در عرصه جهاد تبیین» برگزار می گردد.

لازم به ذکر است از مزایای شرکت در دوره «تربیت استاد جهاد تبیین» می توان به «برخورداری از آموزش رایگان»، «امکان شرکت در دوره های تکمیلی»، «ارائه گواهی پایان دوره»، «تسهیل در ایجاد پرونده تبلیغ تخصصی (فردی و گروهی) منوط به احراز شرایط»، «برخورداری از اولویت در اعزام های جهاد تبیین»، «پرداخت شهریه» و «پرداخت کمک هزینه منابع آموزشی و کمک آموزشی» اشاره کرد.

یادآور می شود جلسه توجیهی دوره «تربیت استاد جهاد تبیین» در 26 آذر ماه و اولین جلسه دوره مذکور در تاریخ  15 دیماه برگزار شد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.