به منظور گسترش تعامل، همکاری و هم افزایی بین نهادها صورت گرفت:

امضا تفاهم نامه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با ستاد اقامه نماز وزارت نفت

تاریخ انتشار:
با هدف همکاری و هم افزایی هر چه بیشتر، تفاهم نامه ای میان ستاد اقامه نماز وزارت نفت و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به امضا رسید.
امضا تفاهم نامه میان معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با واحد اقامه نماز وزارت نفت

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی به نمایندگی از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و حجت الاسلام والمسلمین حاجی کمالی مشاور وزیر و رئیس اقامه نماز وزارت نفت صبح روز چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402، تفاهم نامه همکاری میان دو مجموعه را امضا کردند.

گفتنی است از اهداف این تفاهم نامه می توان به «بهره گیری از امکانات و نیروهای کارآمد هر دو طرف در بین کارکنان و خانواده های آنان در زمینه تبلیغ و امور فرهنگی»، «ترویج معارف قرآن و اهل بیت، مهدویت، صحیفه سجادیه و نهج البلاغه» و «بهره گیری از شبکه توزیع محصولات فرهنگی دو دستگاه به منظور ارتقاء سطح دسترسی مخاطبان به آثار و فراورده های فرهنگی و دینی دو دستگاه» اشاره کرد.

از دیگر اهداف این تفاهم نامه می توان به «تامین محتوای تبلیغی و آموزشی جهت امامان جماعت شاغل در وزارت نفت»، «اصلاح الگوی مصرف حامل های انرژی پاک و فسیلی از طریق فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در فضای حقیقی، مجازی و رسانه»، «برگزاری نشست های هم اندیشی با حضور مدیران و نیروهای نخبه دو دستگاه»، «آموزش عقیدتی و سیاسی کارکنان وزارت و خانواده ها و فرزندان آنها»، «برپایی نمایشگاه های فرهنگی برای معرفی دستاوردهای دو دستگاه»، «پاسخگویی به سوالات دینی و مشارکت در فعالیت های علمی، پژوهشی، فرهنگی و تبلیغی در فضای مجازی، حقیقی و رسانه» و «طراحی و اجرای برنامه های آموزشی و سفرهای علمی» اشاره نمود.

لازم به ذکر است مدت این تفاهم نامه 5 سال بوده، ضمنا مقرر گردید تا کمیته ای مشترک تشکیل تا جهت اجرای مفاد تفاهم نامه، توافق نامه اجرایی را طبق جدول و زمانبندی مشخص و متناسب با نیازها، ظرفیت و اعتبارات ارائه نمایند.  

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.