بررسی محورها و زمینه های همکاری فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی با وزارت نیرو

تاریخ انتشار:
مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت توزیع برق استان قم با رئیس اداره تعاملات و همکاری های معاونت فرهنگی وتبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی دیدار و محور ها و زمینه های همکاری مشترک فرهنگی، تبلیغی، آموزشی و محتوایی بین این دو نهاد را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
بررسی محورها و زمینه های همکاری فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی با وزارت نیرو

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام والمسلمین اعرابی مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت توزیع برق استان قم با حجت الاسلام والمسلمین یحیی کمال رئیس اداره تعاملات و همکاری های معاونت فرهنگی وتبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی دیدار و محور ها و زمینه های همکاری مشترک فرهنگی، تبلیغی، آموزشی و محتوایی بین این دو نهاد را مورد بحث و بررسی قرار دادند. 

دراین دیدار که با حضور رئیس اداره اموزش مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی همراه بود،  حجت الاسلام والمسلمین اعرابی با بیان نیازهای آموزشی بخش های  مختلف مخاطبین این وزارت خانه، خصوصا در استان قم، اظهار داشت: ما بیش از 5 هزار کارمند در استان قم داریم که با احتساب خانواده های انان جمعیت بسیاری را تشکیل می دهند. 

وی در ادامه افزود: در نظر داریم با استفاده از ظرفیت های گسترده آموزشی دفتر تبلیغات اسلامی برای کارکنان، خانواده ها و فرزندان شرکت توزیع برق استان در مرحله اول و سپس برای کارکنان و خانواده های وزارت نیرو در کل کشور، دوره های آموزشی مختلف و کاربردی به صورت حضوری، مجازی و کارگاهی متناسب با نیازهای هر یک از این دسته از مخاطبان برگزار نماییم.

مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت توزیع برق استان قم بیان کرد: در وزارت نیرو بیش از 500 روحانی شاغل مشغول به فعالیت هستند که جهت توانمند سازی آنها در حوزه های مختلف عقیدتی و مهارتی نیازمند ظرفیت های آموزشی و تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی هستیم. لذا جهت گسترش و تداوم همکاری ها لازم است تفاهم نامه ای بین دفتر تبلیغات اسلامی و وزارت نیرو منعقد گردد.

  گفتنی است در ادامه این جلسه حجت الاسلام والمسلمین کمال اظهار داشت: با توجه به ماموریت و رسالت دفتر تبلیغات اسلامی در خصوص گسترش و تعمیق باورهای دینی مخاطبان و به ویژه نسل جوان، این نهاد تلاش می کند تا با گسترش تعاملات و همکاری ها با نهادها، سازمان ها و وزارتخانه های نظام جمهوری اسلامی، ظرفیت های گسترده فرهنگی، تبلیغی، آموزشی و محتوایی خود را در اختیار سطوح مختلف مخاطبان اعم از روحانیون، کارکنان، خانواده ها و فرزندان آنان  قرار دهد.

وی در ادامه به بیان  ظرفیت ها و بخش های مختلف آموزشی و تبلیغی،  تخصصی و محتوایی دفتر تبلیغات اسلامی پرداخت و افزود: وزارت نیرو نیز یکی از وزارتخانه های مهم نظام جمهوری اسلامی است که دارای این چهار دسته مخاطب است و ما آمادگی داریم تا با همکاری این نهاد، زمینه های همکاری مشترک فرهنگی را در قالب امضائ تفاهم نامه فیما بین فراهم سازیم. 

رئیس اداره همکاری ها و تعاملات ضمن بیان نقشه ها، توطئه ها و سرمایه گذاری دشمنان  انقلاب اسلامی در آسیب زدن به اعتقادات و باورهای دینی مردم تصریح کرد: جهت  مقابله با نقشه دشمنان و ایجاد و توسعه همکاری های مشترک فرهنگی و آموزشی با شرکت توزیع برق استان و در نهایت با وزارت نیرو و آموزش مخاطبان آن وزارتخانه اعلام آمادگی می کنیم. 

در ادامه جلسه حجت الاسلام و المسلمین خداپرست رئیس اداره اموزش مرکز آموزش های کاربردی دفتر ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه و شروع تعاملات و همکاری ها فرهنگی و آموزشی با شرکت توزیع برق استان و در نهایت وزارت نیرو؛ در مورد ظرفیت های بالفعال و مختلف آموزشی مرکز اموزش های کاربردی؛ محورها و موضوعات به تفصیل سخن گفت و نسبت به برگزاری دوره های آموزشی حضوری و مجازی برای مخاطبان شرکت توزیع برق استان اعلام آمادگی کرد. 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.