برگزاری برنامه های تبلیغی و فرهنگی دهه کرامت در پیاده راه آیت الله مرعشی (ره)

تاریخ انتشار:
رئیس اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی از برگزاری ویژه برنامه های مختلف فرهنگی و تبلیغی از جمله برگزاری مسابقات مختلف قرآنی، فرهنگی و جشن ویژه کودکان و نوجوانان و سرودخوانی در دهه کرامت مقابل ساختمان دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد.
برگزاری برنامه های تبلیغی و فرهنگی دهه کرامت در پیاده راه آیت الله مرعشی (ره)

حجت الاسلام و المسلمین مهدی کریم زاد رئیس اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی در گفتگو با خبرنگار بلاغ، اظهار داشت: اداره کل تبلیغ عمومی جهت بهره بردن از ظرفیت‌های گروه های تبلیغی و جهادی با اهداف فرهنگی برنامه هایی را در مناسبتهای مختلف برگزار می کند.

رئیس اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به برگزاری جشن ویژه دهه کرامت، بیان کرد: در این ایام برنامه های شاد مذهبی برای کودکان و نوجوانان و اجرای سرود با حضور مردم و زائران حرم حضرت معصومه علیها السلام توسط مبلغان گروه تبلیغی نجم اجرا گرید.

حجت الاسلام و المسلمین کریم زاد با اشاره به برگزاری مسابقات فرهنگی قرآنی، گفت: مسابقات شاد و مفرحی برای کودکان و نوجوانان در قالب مسابقه نقاشی و سوالات محتوایی با محوریت حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها و دهه کرامت برگزار و با استقبال مخاطبان مواجه گردید.

رئیس اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم جشن و مولودی در این دهه، اظهار داشت: در این برنامه ها با هدف حمایت از فعالیت های تبلیغی گروه های تبلیغی و جهادی در مناسبتهای مختلف از گروههای دیگر نیز بهره خواهیم برد.

وی با اشاره به مجاورت این برنامه ها با حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها افزود: با توجه به اینکه در این ایام علاوه بر اعزام مبلغان فعال به حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران اقدام به برگزاری فعالیت هایی در بوستان های مختلف قم با اجرای گروه های تبلیغی و جهادی نیز می شود تا زائران بانوی کریمه از این برنامه های فرهنگی بهره مند شوند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.