به منظور هماهنگی بین شعب دفتر تبلیغات اسلامی در فعالیت های فرهنگی و تبلیغی؛

گردهمایی مدیران تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در اصفهان برگزار شد

تاریخ انتشار:
گردهمایی مدیران فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، شعبه مشهد، اصفهان، نمایندگی های تهران، خوزستان و ایرانشهر با حضور حجت الاسلام و المسلمین روستاآزاد و به میزبانی معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و به مدت دو روز برگزار شد.
گردهمایی مدیران تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در اصفهان برگزار شد

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام و المسلمین حامد اهتمام معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از برگزاری گردهمایی دو روزه مدیران تبلیغی دفتر تبلغات اسلامی در اصفهان خبر داد.

 معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار داشت: بررسی سیاست ها و اولویت های موضوعی تبلیغ، توجه ویژه به مبلغان تخصصی و تشکیل و حمایت از گروه های تبلیغی در عرصه های مختلف، محوریت بحث های این گردهمایی بود.

وی با بیان این که یکی از آسیب های تبلیغ دین، نبود رصد کافی و سیاست گزاری لازم بر اساس پیمان سرزمینی و جغرافیایی است، افزود: سیاست و راهبرد معاونت فرهنگی تبلیغی در این گردهمایی توجه به نظام مسائل و اولویت بندی آن و نگاه راهبردی در حوزه تبلیغی دین بوده و مهم ترین وظیفه دفتر تبلیغات اسلامی داشتن نگاه راهبردی تربیت مبلغ در حوزه های مختلف است.

حجت الاسلام و المسلمین اهتمام گفت: در روز پایانی این گردهمایی، مدیران فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با حضور در بنیاد مهدویت و آینده پژوهشی از آخرین فعالیت ها و دستاوردهای این بنیاد بازدید به عمل آوردند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.